Greičiau sušyla variklis. Klystu? Dainiushas explained : > kokio dar patogumo prideda EGR'as? > > > On 10/24/2015 11:22 PM, Deivis wrote: >> Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad >> mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną. >> Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl >> šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu. >> >> Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra >> patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus variantas >> xz :/ >> Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage >> 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus >> maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip. >> >> Ignas brought next idea : >>> egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane >>> dpf'as uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho, >>> neitakoja... >>> >>> >>> "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message >>> news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Labs, >>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o. >>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur >>>> tarp kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L >>>> V6 ir taip daug vietos užima. >>>> >>>> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio >>>> įstatymą ir kompo apgavimą? >>>> >>>> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia >>>> tik dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą. >>>> Forumuose gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to >>>> brūdo paduodi. Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant >>>> galią kažkaip neigiamai įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie >>>> šalto variklio, o tuo metu redlainu gi nevažiuoja niekas. >>>> >>>> Ačiū kas į temą ;)