Cia ir bus priezastis del galios apribojimo. Ne 'Euro6' kaltas o ta deze On 2015.10.25 03:15, Dainiushas wrote: > pas tave gi multitronic'as, pagal popierius jo riba 400Nm. daiktas tas > tikrai ne prie patvariųjų, o tu dar nori iš jo tyčiotis? tikriausiai gi > pastebėjai, kad 180kW yra kvatro ir su normalia dėže.... > > > On 10/24/2015 11:03 PM, Deivis wrote: >> Kol kas nesprendžiu problemos, bet atspėjai. Noriu prasizonduoti pros ir >> cons. Zyzelį turėjau kartą apie pusmetį kol nepavogė, tai tik mokausi >> dar. >> Pas mane "nuskriaustas" galios prasme variantas Euro6 su 204PS, kai tuo >> tarpu quattro eina su Euro5 245PS. Torkas irgi skiriasi atitinkamai. >> >> >> Dainiushas explained on 10/24/2015 : >>> kažkur aukščiau jis. >>> >>> Visa kita tai, nelabai aišku kokią tu ten problemą turi, čipuot nori? >>> >>> On 2015.10.23 19:15, Deivis wrote: >>>> Labs, >>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o. >>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur tarp >>>> kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L V6 ir >>>> taip daug vietos užima. >