Nu tada tik autonomke pades. Man ebershpecheris labai padeda rytais. Nei sniego valyt nei uzpakali saldyt. "Deivis" wrote in message news:n0jclj$kef$1@trimpas.omnitel.net... o jei pas mane Loch Control neveikia kol darbinės temperatūros nepasiekia? :D pVytautas submitted this idea : > Kam nuvykus kazkur kazka birbinti. > Uzsikuri vaziuoji. Atvaziuoji gesini. > Pas TDI bent PD ten ir zvakes elektrines yra antifrize ir EGR antifrizo > radiatorius. > Kad tik greiciau pasiltu. O pas kaikurias ir elektrinis tenas grotelese. > > > > "Deivis" wrote in message news:n0ilu7$cuh$1@trimpas.omnitel.net... > > Na maždaug ant tiek, kad nuvykus žiemą iki aikštelės nereikia birbinti > variklio dar 10min? :D > > pVytautas pretended : >> Neklysti. Tik vat ant kiek? >> >> "Deivis" wrote in message news:n0hvov$7o3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Greičiau sušyla variklis. Klystu? >> >> Dainiushas explained : >>> kokio dar patogumo prideda EGR'as? >>> >>> >>> On 10/24/2015 11:22 PM, Deivis wrote: >>>> Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad >>>> mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną. >>>> Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl >>>> šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu. >>>> >>>> Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra >>>> patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus >>>> variantas >>>> xz :/ >>>> Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage >>>> 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus >>>> maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip. >>>> >>>> Ignas brought next idea : >>>>> egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane >>>>> dpf'as uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho, >>>>> neitakoja... >>>>> >>>>> >>>>> "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message >>>>> news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Labs, >>>>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o. >>>>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur >>>>>> tarp kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L >>>>>> V6 ir taip daug vietos užima. >>>>>> >>>>>> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio >>>>>> įstatymą ir kompo apgavimą? >>>>>> >>>>>> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia >>>>>> tik dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą. >>>>>> Forumuose gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to >>>>>> brūdo paduodi. Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant >>>>>> galią kažkaip neigiamai įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie >>>>>> šalto variklio, o tuo metu redlainu gi nevažiuoja niekas. >>>>>> >>>>>> Ačiū kas į temą ;)