Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: pVytautas
Data: 2015-10-25 22:15:26
Nu tada tik autonomke pades. Man ebershpecheris labai padeda rytais. Nei 
sniego valyt nei uzpakali saldyt.

"Deivis"  wrote in message news:n0jclj$kef$1@trimpas.omnitel.net...

o jei pas mane Loch Control neveikia kol darbinės temperatūros
nepasiekia? :D

pVytautas submitted this idea :
> Kam nuvykus kazkur kazka birbinti.
> Uzsikuri vaziuoji. Atvaziuoji gesini.
> Pas TDI bent PD ten ir zvakes elektrines yra antifrize ir EGR antifrizo 
> radiatorius.
> Kad tik greiciau pasiltu. O pas kaikurias ir elektrinis tenas grotelese.
>
>
>
> "Deivis"  wrote in message news:n0ilu7$cuh$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Na maždaug ant tiek, kad nuvykus žiemą iki aikštelės nereikia birbinti
> variklio dar 10min? :D
>
> pVytautas pretended :
>> Neklysti. Tik vat ant kiek?
>>
>> "Deivis"  wrote in message news:n0hvov$7o3$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Greičiau sušyla variklis. Klystu?
>>
>> Dainiushas explained :
>>> kokio dar patogumo prideda EGR'as?
>>>
>>>
>>> On 10/24/2015 11:22 PM, Deivis wrote:
>>>> Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad
>>>> mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną.
>>>> Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl
>>>> šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu.
>>>>
>>>> Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra
>>>> patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus 
>>>> variantas
>>>> xz :/
>>>> Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage
>>>> 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus
>>>> maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip.
>>>>
>>>> Ignas brought next idea :
>>>>> egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane
>>>>> dpf'as uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho,
>>>>> neitakoja...
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message
>>>>> news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Labs,
>>>>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o.
>>>>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur
>>>>>> tarp kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L
>>>>>> V6 ir taip daug vietos užima.
>>>>>>
>>>>>> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio
>>>>>> įstatymą ir kompo apgavimą?
>>>>>>
>>>>>> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia
>>>>>> tik dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą.
>>>>>> Forumuose gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to
>>>>>> brūdo paduodi. Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant
>>>>>> galią kažkaip neigiamai įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie
>>>>>> šalto variklio, o tuo metu redlainu gi nevažiuoja niekas.
>>>>>>
>>>>>> Ačiū kas į temą ;)