Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: Ignas
Data: 2015-10-26 09:22:00
o tai turba pas tave uz dpf'o stovi, jei ji suodziu bijo ir ju negauna?

"Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message 
news:n0gs9v$204$1@trimpas.omnitel.net...
> EGR'as stovi prie pasiurbimo, bet karšta orą jis ima jau už DPF'o (t.y. 
> švarų). Todėl visi ir gąsdina turbinų mirtimis manau.
>
> Pas lenkus jau yra atstovų. LT/LV neradau aišku. Čia viskas zondavimo 
> stadijoje kol kas. Šiaip man labiau torko norisi. Ypač kai žinau, kad 
> identiškas nečipuotas variklis turi daugiau. Vokietijoje pasijautė ir AG 
> trūkumas autobahne, bet aišku dar reikia pakabą pasikietinti pradžiai :)
>
> YZF formulated on Saturday :
>> Nu siaip kaip taisykle tai egras stovi pries dpf o ne po. egr'as prie pat 
>> variklio prisabacintas buna, o dpf'as jau ismetimo sistemoje, toliau.
>>
>> Bet siaip siulau neuzsiimineti masinos kastracija, nebent tai yra labai 
>> rimta uzsienio firma ir siulo pilna chpavimo paketa, su derinimu, ir t.t. 
>> Dar jeigu ir su kokia garantija.
>>
>> Bet priprasi prie tu papildomu arkliu ir vistiek bus mazai. Gal tiesiog 
>> atsipalaiduok ir vazinek su masina? :)
>>
>> On 2015.10.24 23:22, Deivis wrote:
>>> Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad
>>> mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną.
>>> Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl
>>> šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu.
>>>
>>> Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra
>>> patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus variantas
>>> xz :/
>>> Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage
>>> 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus
>>> maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip.
>>>
>>> Ignas brought next idea :
>>>> egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane
>>>> dpf'as uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho,
>>>> neitakoja...
>>>>
>>>>
>>>> "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message
>>>> news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Labs,
>>>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o.
>>>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur
>>>>> tarp kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L
>>>>> V6 ir taip daug vietos užima.
>>>>>
>>>>> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio
>>>>> įstatymą ir kompo apgavimą?
>>>>>
>>>>> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia
>>>>> tik dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą.
>>>>> Forumuose gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to
>>>>> brūdo paduodi. Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant
>>>>> galią kažkaip neigiamai įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie
>>>>> šalto variklio, o tuo metu redlainu gi nevažiuoja niekas.
>>>>>
>>>>> Ačiū kas į temą ;)