o tai turba pas tave uz dpf'o stovi, jei ji suodziu bijo ir ju negauna? "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message news:n0gs9v$204$1@trimpas.omnitel.net... > EGR'as stovi prie pasiurbimo, bet karšta orą jis ima jau už DPF'o (t.y. > švarų). Todėl visi ir gąsdina turbinų mirtimis manau. > > Pas lenkus jau yra atstovų. LT/LV neradau aišku. Čia viskas zondavimo > stadijoje kol kas. Šiaip man labiau torko norisi. Ypač kai žinau, kad > identiškas nečipuotas variklis turi daugiau. Vokietijoje pasijautė ir AG > trūkumas autobahne, bet aišku dar reikia pakabą pasikietinti pradžiai :) > > YZF formulated on Saturday : >> Nu siaip kaip taisykle tai egras stovi pries dpf o ne po. egr'as prie pat >> variklio prisabacintas buna, o dpf'as jau ismetimo sistemoje, toliau. >> >> Bet siaip siulau neuzsiimineti masinos kastracija, nebent tai yra labai >> rimta uzsienio firma ir siulo pilna chpavimo paketa, su derinimu, ir t.t. >> Dar jeigu ir su kokia garantija. >> >> Bet priprasi prie tu papildomu arkliu ir vistiek bus mazai. Gal tiesiog >> atsipalaiduok ir vazinek su masina? :) >> >> On 2015.10.24 23:22, Deivis wrote: >>> Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad >>> mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną. >>> Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl >>> šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu. >>> >>> Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra >>> patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus variantas >>> xz :/ >>> Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage >>> 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus >>> maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip. >>> >>> Ignas brought next idea : >>>> egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane >>>> dpf'as uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho, >>>> neitakoja... >>>> >>>> >>>> "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message >>>> news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Labs, >>>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o. >>>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur >>>>> tarp kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L >>>>> V6 ir taip daug vietos užima. >>>>> >>>>> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio >>>>> įstatymą ir kompo apgavimą? >>>>> >>>>> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia >>>>> tik dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą. >>>>> Forumuose gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to >>>>> brūdo paduodi. Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant >>>>> galią kažkaip neigiamai įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie >>>>> šalto variklio, o tuo metu redlainu gi nevažiuoja niekas. >>>>> >>>>> Ačiū kas į temą ;)