kokio dar patogumo prideda EGR'as? On 10/24/2015 11:22 PM, Deivis wrote: > Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad > mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną. > Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl > šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu. > > Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra > patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus variantas > xz :/ > Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage > 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus > maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip. > > Ignas brought next idea : >> egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane >> dpf'as uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho, >> neitakoja... >> >> >> "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message >> news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net... >>> Labs, >>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o. >>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur >>> tarp kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L >>> V6 ir taip daug vietos užima. >>> >>> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio >>> įstatymą ir kompo apgavimą? >>> >>> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia >>> tik dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą. >>> Forumuose gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to >>> brūdo paduodi. Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant >>> galią kažkaip neigiamai įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie >>> šalto variklio, o tuo metu redlainu gi nevažiuoja niekas. >>> >>> Ačiū kas į temą ;)