Tema: Re: IR VËL?
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-06 11:48:43
ir dar paskaiciavo, kad nuo to, kuris turi galingesne, brangesne masina, 
glaima daugiau paimti, tai imokos dydi susiejo butent su tuo.
o draudzia civiline atsakomybe :DDD debilas su 1.2 golfu daugiau 
nesamoniu pridaro nei normalus zmongus su galinga masina. bet juk is to 
debilo nepaimsi 10x daugiau nei is to normalaus.

On 11/06/2015 11:45 AM, Signalizacija wrote:
> Negerai bus
> Masinu daugiau nei teisiu priiminejant draudikai pasiskaičiavo kas jiem
> labiau apsimoka
>
> On 2015.11.06 11:28, Invertuota panda wrote:
>> On Fri, 6 Nov 2015 10:11:16 +0100, budulis vulgaris <budulis@lindyne.lt>
>> wrote:
>>>> dar galima prasižengimus išreitinguoti.
>>>>
>>>> o kai pisa per kišenę nori nenori pradedi galvot.
>>>
>>> IMHO šitas dalykas veiktu, jei reikėtų "drausti teises", o ne
>>> automobilį...
>>
>> Kodėl? "Kitur"©®™ tai puikiai veikia. Tik reikia protingai paskaičiuot
>> svorius.
>> Pvz DE draudžiamas "kontraktas", automobilius ir draudimo kompanijas
>> gali keist. Pagrindinis koNponentas pagal kainą  yra beavarinio stažo
>> "kopėčios" ir nuo jų priklausomi koeficientai.
>> Pradedi nuo 0, koeficientas maždaug 1.4. Padarei pirmais metais avariją,
>> koeficientas patampa 2.4. Padarei vėliau po N metu neavaringo stažo,
>> krenti keliais laiptais žemyn.
>> Nepadarei - palaipsniui nukrenta iki kokių 0.2.
>>
>> Skirtumas gana juntamas, pvz su koeficientu 2.4 šviečia virš 2keur per
>> metus.
>>
>> Tas pats ir CASCO, tai nesaugot savo mašinos didelio noro nekyla.
>>