ir dar paskaiciavo, kad nuo to, kuris turi galingesne, brangesne masina, glaima daugiau paimti, tai imokos dydi susiejo butent su tuo. o draudzia civiline atsakomybe :DDD debilas su 1.2 golfu daugiau nesamoniu pridaro nei normalus zmongus su galinga masina. bet juk is to debilo nepaimsi 10x daugiau nei is to normalaus. On 11/06/2015 11:45 AM, Signalizacija wrote: > Negerai bus > Masinu daugiau nei teisiu priiminejant draudikai pasiskaičiavo kas jiem > labiau apsimoka > > On 2015.11.06 11:28, Invertuota panda wrote: >> On Fri, 6 Nov 2015 10:11:16 +0100, budulis vulgaris <budulis@lindyne.lt> >> wrote: >>>> dar galima prasižengimus išreitinguoti. >>>> >>>> o kai pisa per kišenę nori nenori pradedi galvot. >>> >>> IMHO šitas dalykas veiktu, jei reikėtų "drausti teises", o ne >>> automobilį... >> >> Kodėl? "Kitur"©®™ tai puikiai veikia. Tik reikia protingai paskaičiuot >> svorius. >> Pvz DE draudžiamas "kontraktas", automobilius ir draudimo kompanijas >> gali keist. Pagrindinis koNponentas pagal kainą yra beavarinio stažo >> "kopėčios" ir nuo jų priklausomi koeficientai. >> Pradedi nuo 0, koeficientas maždaug 1.4. Padarei pirmais metais avariją, >> koeficientas patampa 2.4. Padarei vėliau po N metu neavaringo stažo, >> krenti keliais laiptais žemyn. >> Nepadarei - palaipsniui nukrenta iki kokių 0.2. >> >> Skirtumas gana juntamas, pvz su koeficientu 2.4 šviečia virš 2keur per >> metus. >> >> Tas pats ir CASCO, tai nesaugot savo mašinos didelio noro nekyla. >>