be abejones. kitu atveju, uztektu drausti teises, apskritai be jokios informacijos apie masina. dabartinej tvarkoj jokios logikos nera, vien tik biznis, pagal modeli, kuri lengviausia paskaiciuot. kodel nepadaryt: - draudziam teises, gali isvis masinos neturet. - rizika vertinam pagal: amziu, staza, ivykiu kieki, nuobaudu kieki ir tipa, t.y. isimtinai pagal zmogaus asmenines savybes ir ypatybes, ne pagal masinos - jokio skirtumo kokias ir kiek masinu valdo nuosavybes teise konkretus zmogus. vairuoja tik viena duotu momentu. teises apdraustos, rizika ivertinta pagal konkretaus zmogaus reputacija - gavus nuobauda ar padalyvavus kurnors, imoka auga staigiai ir daug. krenta pamazu, jei per ilgesni laika neprisidirbi - butu tiesioginis skatinimas vaziuot drausmingai ir tvarkingai. prisidirbi pakartotinai - imoka dar smarkiau ir staigiau auga - tokia tvarka eliminuotu visokias landas, kai masina tevo, draugo, senelio, o vaizuoja lochas 20 kartu baustas isvis draudimo nemokantis bet. tokiu budu zmones tikrai prades daugiau galvot ir tvarkingiau vaziuot. niekam to nereik. sudegins maziau degalu, padarys maziau avariju, servisai netures ka veikt, draudimas surinks mazai pinigu, nebesigaus nugrezt trigubai is tris masinas turincio ir t.t. teisingai ir naudingai visuomenei daryt neapsimoka, nes padaryta taip, kaip verslui naudinga. On 11/06/2015 11:51 AM, Linas Petkevičius wrote: > Tai yra tavo nuomone draudikai tokiu budu nustato imokos dydi? > > "CodeC" wrote in message news:n1ht1r$fu7$1@trimpas.omnitel.net... > ir dar paskaiciavo, kad nuo to, kuris turi galingesne, brangesne masina, > glaima daugiau paimti, tai imokos dydi susiejo butent su tuo.