tai tau geriau, aplinkai geriau nes mažiau teršiama, o varikliui kaip ir bet kokiam mechanizmui geriau dirbti savo projektinėse sąlygose t.y darbinės temperatūros diapazone, o jas pasiekt dirbant kuo mažesne apkrova. Kol detalės šaltos būna kitokie tarpai tarp jų, kitokios trinties jėgos ir pan. Dar geriau vartotojui būtų užvedus mint iki dugno palaikyt 2min ir salone šilta, bet čia jau kitas kraštutinumas, todėl kas geriau čia kiekvienam gal reikia pačiam nuspręst, ar sutaupyt kasdien po 5min ir jas susumavus padengt ankstesnį variklio remontą (jei iki to iš vis daeis) ar biški palengvint motorui gyvenimą. Aš asmeniškai tai pašildau kol langus ir sniegą gramdausi ir važiuoju. "Linas Petkevičius" parašė naujienų news:n7sj0o$48i$1@trimpas.omnitel.net... IMHO irodinejima turetu buti priesingai. Nes man argumentas uz nebirbinima elementarus - sutaupytos penkios minutes. "Vytenis P." wrote in message news:n7sitp$46g$1@trimpas.omnitel.net... >Jei jau panaudojai epiteta "loja", tai paaiskink tai nesusipratusiai >gaujai, kuo naudingas vaziavimas iskart uzvedus?