Tema: Re: ar leist padirbt ant laisvu pries pajudant?
Autorius: tas kurs virshyja
Data: 2016-01-23 00:35:01
By restricting the flow of air into the throat of the carburetor, the
choke valve reduces the pressure inside the throat, which causes a
proportionally greater amount of fuel to be pushed from the main jet
into the combustion chamber during cold-running operation.
On 01/22/2016 07:48 PM, LabaiNespauda wrote:
> Ne ir ta, o tik ta.
> O apsukos senobinėse mašinose nuo podsoso sukildavo dėl to, kad
> pridarant podsoso sklendę (gauna mažiau oro) neužgestų variklis.
> Tam reikalui svirtis praverdavo pagrindinę sklendę. Naujose mašinose
> podsoso sklendžių nėra, todėl ir apsukas kelti nėra tikslo.
>
>
> "AurimasBar" <auris1@splius.lt> wrote in message
> news:n7tfit$mgd$1@trimpas.omnitel.net...
>> šeip ir ta ir ta priežastis įtakoja
>>
>> "LabaiNespauda" parašė naujienų news:n7tdlv$lgk$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Matosi, kad egZpertas.
>> Podsosas skirtas tam, kad kompensuoti kuro/oro santykį. Ant šaltų
>> sienelių
>> kondensuojasi kuras, todėl mišinys per liesas gaunasi.
>> Dabartiniai kompai lygiai tą patį daro - riebina mišinį. Ir nieko
>> bendra su
>> galia čia nėra.
>> Bile rašyt.
>>
>>
>>
>> "AurimasBar" <auris1@splius.lt> wrote in message
>> news:n7t8m3$ikc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai padsosas būdavo karbui būtent tam, kad kol šaltos detalės didesnė
>>> trintis, ir nepakanka variklio galios dirbant laisvom apsukom, dabar
>>> padsoso vaidmeni atlieka kompas ir dirbtinai kelt sūkių tam kad
>>> greičiau sušiltu nereikia.
>>>
>>> "Pjero" parašė naujienų news:n7sulr$c3r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> manau kad tik ne ant laisvų
>>> kokie 1500 apsukų pac tas, jei padsosas neveikia
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> On 2016-01-21 23:34, mantas wrote:
>>>> Delfi straipsnis apie tai. Dauguma komentatoriu loja,kad
>>>> pabirbinimas ant laisvu nekenkia,o padeda. Lochai ar
>>>> genijai?
>>>>
>>>
>