nu bet sutik, čia kiekvieno asmeninės panetkės. pasato va niekada nešildžiau, per 300kkm nieko neatsitiko. nu bet ir "nesmaugi" šalto. On 01/22/2016 10:13 AM, spakainas wrote: > Kažkadaise kai teises laikiau tai dėstytuvas aiškino, kad auto užvedimas > prie minus kažkeliolikos tolygus keliem šimtam km normalaus važiavimo > pagal nusidėvėjimą. Daugiau neprisimenu %) > > 2016.01.22 09:41, Linas Petkevičius rašė: >> >> >> "Vytenis P." wrote in message news:n7sllf$5rv$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> O priešingai įrodinėt ir nereikia - elementari metalų atsparumo teorija. >> >> "Elementari metalu atsparumo teorija.". Kaip vartotojui be abejo man tai >> viska paaiskina. Bet kaip vartotojui kyla kruva klausimu: >> >> Kiek skiriasi susidevejimas nepabirbinus? Ar jo suma padengia degalu, >> kitu besidevinciu detaliu, sugaisto laiko ir kitas sanaudas? >> Kiek skiriasi devejimasis stovint vietoje ir vaziuojant minimalia >> apkrova - kol isvaziuoji is kiemo ir panasiai. >> Nebirbinant variklis isyla leciau, todel ilgiau dirba prie zemesnes >> temperaturos. Ar vaziavimas nespaudziant dugno, kuris leidzia greiciau >> pasiekti darbine temperatura negali kompnesuoti ilgesnio darbo >> neoptimaliu rezimu. >> >> Ir t.t. ir pan. Kadangi studiju knygeleje tik pazymiai is bendro >> medziagu atsparumo bei kieto deformuojamo kuno mechanikos, o ir tie >> gauti is pasigailejimo, tai elementarios metalu atsaprumo teorijos ziniu >> man deja nepakanka. >> >>