Tema: Re: ar leist padirbt ant laisvu pries pajudant?
Autorius: spakainas
Data: 2016-01-22 10:13:53
Kažkadaise kai teises laikiau tai dėstytuvas aiškino, kad auto užvedimas 
prie minus kažkeliolikos tolygus keliem šimtam km normalaus važiavimo 
pagal nusidėvėjimą. Daugiau neprisimenu %)

2016.01.22 09:41, Linas Petkevičius rašė:
>
>
> "Vytenis P."  wrote in message news:n7sllf$5rv$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> O priešingai įrodinėt ir nereikia - elementari metalų atsparumo teorija.
>
> "Elementari metalu atsparumo teorija.". Kaip vartotojui be abejo man tai
> viska paaiskina. Bet kaip vartotojui kyla kruva klausimu:
>
> Kiek skiriasi susidevejimas nepabirbinus? Ar jo suma padengia degalu,
> kitu besidevinciu detaliu, sugaisto laiko ir kitas sanaudas?
> Kiek skiriasi devejimasis stovint vietoje ir vaziuojant minimalia
> apkrova - kol isvaziuoji is kiemo ir panasiai.
> Nebirbinant variklis isyla leciau, todel ilgiau dirba prie zemesnes
> temperaturos. Ar vaziavimas nespaudziant dugno, kuris leidzia greiciau
> pasiekti darbine temperatura negali kompnesuoti ilgesnio darbo
> neoptimaliu rezimu.
>
> Ir t.t. ir pan. Kadangi studiju knygeleje tik pazymiai is bendro
> medziagu atsparumo bei kieto deformuojamo kuno mechanikos, o ir tie
> gauti is pasigailejimo, tai elementarios metalu atsaprumo teorijos ziniu
> man deja nepakanka.
>
>