Kažkadaise kai teises laikiau tai dėstytuvas aiškino, kad auto užvedimas prie minus kažkeliolikos tolygus keliem šimtam km normalaus važiavimo pagal nusidėvėjimą. Daugiau neprisimenu %) 2016.01.22 09:41, Linas Petkevičius rašė: > > > "Vytenis P." wrote in message news:n7sllf$5rv$1@trimpas.omnitel.net... > >> O priešingai įrodinėt ir nereikia - elementari metalų atsparumo teorija. > > "Elementari metalu atsparumo teorija.". Kaip vartotojui be abejo man tai > viska paaiskina. Bet kaip vartotojui kyla kruva klausimu: > > Kiek skiriasi susidevejimas nepabirbinus? Ar jo suma padengia degalu, > kitu besidevinciu detaliu, sugaisto laiko ir kitas sanaudas? > Kiek skiriasi devejimasis stovint vietoje ir vaziuojant minimalia > apkrova - kol isvaziuoji is kiemo ir panasiai. > Nebirbinant variklis isyla leciau, todel ilgiau dirba prie zemesnes > temperaturos. Ar vaziavimas nespaudziant dugno, kuris leidzia greiciau > pasiekti darbine temperatura negali kompnesuoti ilgesnio darbo > neoptimaliu rezimu. > > Ir t.t. ir pan. Kadangi studiju knygeleje tik pazymiai is bendro > medziagu atsparumo bei kieto deformuojamo kuno mechanikos, o ir tie > gauti is pasigailejimo, tai elementarios metalu atsaprumo teorijos ziniu > man deja nepakanka. > >