Tai ir dabartinėm mašinom šaltom sūkiai kiek padindinti būna pirmas kelias minutes.. "LabaiNespauda" wrote in message news:n7tq1i$q1q$1@trimpas.omnitel.net... Ne ir ta, o tik ta. O apsukos senobinėse mašinose nuo podsoso sukildavo dėl to, kad pridarant podsoso sklendę (gauna mažiau oro) neužgestų variklis. Tam reikalui svirtis praverdavo pagrindinę sklendę. Naujose mašinose podsoso sklendžių nėra, todėl ir apsukas kelti nėra tikslo. "AurimasBar" <auris1@splius.lt> wrote in message news:n7tfit$mgd$1@trimpas.omnitel.net... > šeip ir ta ir ta priežastis įtakoja > > "LabaiNespauda" parašė naujienų news:n7tdlv$lgk$1@trimpas.omnitel.net... > > Matosi, kad egZpertas. > Podsosas skirtas tam, kad kompensuoti kuro/oro santykį. Ant šaltų sienelių > kondensuojasi kuras, todėl mišinys per liesas gaunasi. > Dabartiniai kompai lygiai tą patį daro - riebina mišinį. Ir nieko bendra > su > galia čia nėra. > Bile rašyt. > > > > "AurimasBar" <auris1@splius.lt> wrote in message > news:n7t8m3$ikc$1@trimpas.omnitel.net... >> tai padsosas būdavo karbui būtent tam, kad kol šaltos detalės didesnė >> trintis, ir nepakanka variklio galios dirbant laisvom apsukom, dabar >> padsoso vaidmeni atlieka kompas ir dirbtinai kelt sūkių tam kad greičiau >> sušiltu nereikia. >> >> "Pjero" parašė naujienų news:n7sulr$c3r$1@trimpas.omnitel.net... >> >> manau kad tik ne ant laisvų >> kokie 1500 apsukų pac tas, jei padsosas neveikia >> >> >> >> >> >> On 2016-01-21 23:34, mantas wrote: >>> Delfi straipsnis apie tai. Dauguma komentatoriu loja,kad >>> pabirbinimas ant laisvu nekenkia,o padeda. Lochai ar >>> genijai? >>> >>