tokiais svarstymais vedinas ir paskaitęs krūvą atsiliepimų iš gūdžios Rusijos, Kanados ar UK vartotojų, nutariau pataupyt ir pernai pavasarį ant džipuko užmečiau universalias YOKOHAMA GEOLANDAR A/T-S su neblogais eksploatacijos vertinimais žiemos sąlygomis. Atvažinėjo žiemą be problemų. Bet kaip ir buvo minėta atsiliepimuose, prastai elgiasi ant ledo. Teko šiek tiek važiuot nevalytais rajoniniais, kur susidaro suvažinėto sniego kalneliai, kurie sėkmingai apledėja, tai greitis tampa 40-50. Kažkas panašaus pasitaiko ir prie PC ar kiemuose - stabdymo nelieka. Praeitą savaitgalį autostradoje net nesupratau kas vyksta. Įvažiavus į drebiančio sniego zoną pradėjo mėtyt. Po to tik supratau, kad po gausiu sniegu ant šlapio asfalto susidarė ledo sluoksnis. Teko įvaldyt 60-70km/h, nes didesniu plaukioja po kelią. Žieminių atstovai važiavo gerokai greičiau. Sausu keliu ar per sniegą jokių blogumų nepastebėjau. "Niccolo" wrote in message news:nd3s5a$j3j$1@trimpas.omnitel.net... Seniau tai buvo prasmės, nes žiemos buvo su daug ledo ir sniego, o dabar tai tokių tikrų žiemų nebūna. Gal geriau užsidėti M+S ir vargo nematyti, pinigus keitimui pataupyti? Na, ten pagal kokius nors adaco testus išsirinkus. Gal kas svarstėt?