Na tai gal "grafito" principas pradeda veikt? Tipo žieminė padanga palikinėja juodas žymes prie ekstremalaus stabdymo ir kokių +40 dangos temp, tobiš sukibimas toks labiau niekinis, iš čia ir bus tas 2x stabdymo kelias? Apsiniaukusiu oru ir prie +15 tai ten žinoma kad px. 2016.03.27 12:10, eSSas rašė: > 2016-03-26 09:26, Mtrhed rašė: >> nu kitaip sakant, skirtingo misinio guma, prie skirtingu temperaturu, >> turi skirtingus trinties koeficientus. > > Thanks, Captain. Ir kas iš to - koks ryšys su aptariama "problema"? > > S. > >>>> todel kad gamintojas siekdamas geresniu savybiu konkreciam sezonui >>>> parenka tam tikra gumos misini. ziema kad geriau sukibtu guma su salta >>>> danga, guma daro minksta. vasara ta pati minksta guma pasidaro isvis >>>> kaip sasyska, kuri labiau trinasi, nei sukimba su silta kelio danga. >>> >>> Kažkaip man čia perdėm panašu į intuityviąją empiriką (skaityk - iš >>> lempos). Nuo kada ji "labiau trinasi, nei sukimba su silta kelio danga"? >