Gal as nejautrus, bet du metus atvazinejau papildomai nebalansaves, vibracijos nera, devisi tolygiai. Profilaktiskai galima pasitikrinti balansa, bet kiek patirtis rodo tas balansavimas daznai buna neatsiehjamas su burimu is kavos tirsciu t.y. subalansuota rata atnesk kita diena tai net neabejoju kad svareliai nebutinai bus toje pacioje vietoje. Jei jau taip kabinetis prie balansavimo, tai gal reiktu du ar tris kartus per sezona balansuoti? Ar yra ta tema konkreciu rekomendaciju is padangu ar auto gamintoju? "Doncius" wrote in message news:ndd7ld$hj6$1@trimpas.omnitel.net... 2 komplektai yra visiska nesamone. Esu taip kazkada turejes, supratau, kad neverta, nes vis tiek pries kiekviena sezona turi nuvezt isbalansuot tuos ratlankius. Tai jei jau vezi balansuot - tai gali prie to pacio ir permontuot. "Mikrobas" parašė naujienų news:nd42ea$kv0$1@trimpas.omnitel.net... Jei yra vietos padangoms tai vienareiksmiskai apsimoka komplektui nupirkti atskirus ratlaknius. plieniniai kainuoja panasiai kaip metu keitimas, o su ratlakniais ir paciam galima per valanda pasikeisti Permontavimo du kart per metus niekaip nesuprantu. "Niccolo" wrote in message news:nd3s5a$j3j$1@trimpas.omnitel.net... Seniau tai buvo prasmės, nes žiemos buvo su daug ledo ir sniego, o dabar tai tokių tikrų žiemų nebūna. Gal geriau užsidėti M+S ir vargo nematyti, pinigus keitimui pataupyti? Na, ten pagal kokius nors adaco testus išsirinkus. Gal kas svarstėt?