spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: > Na tai gal "grafito" principas pradeda veikt? Tipo ?iemin? padanga > palikin?ja juodas ?ymes prie ekstremalaus stabdymo ir koki? +40 dangos > temp, tobi? sukibimas toks labiau niekinis, i? ?ia ir bus tas 2x > stabdymo kelias? Apsiniaukusiu oru ir prie +15 tai ten ?inoma kad px. Gal pradeda, o gal nepradeda. Pasapaliojimai ir tikros zinios turi skiriamuosius kriterijus S. > >> nu kitaip sakant, skirtingo misinio guma, prie skirtingu temperaturu, > >> turi skirtingus trinties koeficientus. > > > > Thanks, Captain. Ir kas i? to - koks ry?ys su aptariama "problema"? > > > > S. > > > >>>> todel kad gamintojas siekdamas geresniu savybiu konkreciam sezonui > >>>> parenka tam tikra gumos misini. ziema kad geriau sukibtu guma su salta > >>>> danga, guma daro minksta. vasara ta pati minksta guma pasidaro isvis > >>>> kaip sasyska, kuri labiau trinasi, nei sukimba su silta kelio danga. > >>> > >>> Ka?kaip man ?ia perd?m pana?u ? intuityvi?j? empirik? (skaityk - i? > >>> lempos). Nuo kada ji "labiau trinasi, nei sukimba su silta kelio danga"?