Niekad nesi matęs juodų dryžių ant asfalto? Nekilo mintis iš kur jie ten atsiranda? Na čia su sąlyga, jeigu oficialūs testų rezultatai tamstai atrodo niekiniai, ir viską reik savo kailiu išbandyt? Man pakako pernai sustot per porą metrų nuo stirnos subinės, kad suprast, jog vasarą reikia važinėt su vasarinėmis. 2016.03.29 09:30, eSSas rašė: > spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: >> Na tai gal "grafito" principas pradeda veikt? Tipo ?iemin? padanga >> palikin?ja juodas ?ymes prie ekstremalaus stabdymo ir koki? +40 dangos >> temp, tobi? sukibimas toks labiau niekinis, i? ?ia ir bus tas 2x >> stabdymo kelias? Apsiniaukusiu oru ir prie +15 tai ten ?inoma kad px. > > Gal pradeda, o gal nepradeda. Pasapaliojimai ir tikros zinios turi skiriamuosius kriterijus > > S. > >>>> nu kitaip sakant, skirtingo misinio guma, prie skirtingu temperaturu, >>>> turi skirtingus trinties koeficientus. >>> >>> Thanks, Captain. Ir kas i? to - koks ry?ys su aptariama "problema"? >>> >>> S. >>> >>>>>> todel kad gamintojas siekdamas geresniu savybiu konkreciam sezonui >>>>>> parenka tam tikra gumos misini. ziema kad geriau sukibtu guma su salta >>>>>> danga, guma daro minksta. vasara ta pati minksta guma pasidaro isvis >>>>>> kaip sasyska, kuri labiau trinasi, nei sukimba su silta kelio danga. >>>>> >>>>> Ka?kaip man ?ia perd?m pana?u ? intuityvi?j? empirik? (skaityk - i? >>>>> lempos). Nuo kada ji "labiau trinasi, nei sukimba su silta kelio danga"? >