Tai jei GY normaliai, kodėl ir Dunlop į kompaniją nepriimi? "tranzoo" parašė naujienų news:ndlj68$5nj$1@trimpas.omnitel.net... as priejau isvada, kad padangas gamina tik du gamintojai. goodyear ir michelin. testais nebetikiu nuo tada, kai nokian rsi padanga, kuri nusinese laurus visose testuose - pasirode nieko vertas gumos gaminys. -- T "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:ndldqu$2bq$1@trimpas.omnitel.net... >o pagal kuriuos testus imt? Pvz. konkretus modelis viename 6/10, kitame >9,2/10, trečias 4,2/5 (=8,4/10), ketvirtas sako 1,4/5 (=3,8/10) > Kai pasikeli info, testuota skirtingi dydžiai, skirtingais automobiliais > ir sąlygomis. > Tada paskaitai vartotojų review. Vienas sako ant ledo excellent, kitas > pasakoja, kaip į griovį vos neįvažiavo :) > taip, testai orientacijai apie gaminius nėra blogai, bet kur kas daugiau > duoda protingas vairavimas, nei įsivaizdavimas, kad su gerom padangom > galiu sau daugiau leist. > > "pvytautas" wrote in message news:ndl6jc$tgs$1@trimpas.omnitel.net... > > Jo geriau imt ziemines drozt kiaurus metus ir det skersa ant testu ir > aiskint kad pritingiausias lietuvis demisezonscikas. > > On 2016-04-01 08:54, bzik wrote: >> nėra visapusiškai gerų padangų. Yra geros tam tikroms situacijoms. >> Vienos tikrai geros sniege, kitos ledui, trečios šiaip asfaltui šaltu >> metu. Todėl tinkami ratai neprižiūrimuose žvyrkeliuose tampa tragedija >> ant asfalto ir atvirkščiai. Testai atliekami su naujomis padangomis, tuo >> tarpu po 2-3 sezonų važinėjimo ji jau elgiasi kitaip. Skiriasi auto >> galimybės. Skiriasi padangos aukščiai. Ta pati padanga skirtingų >> išmatavimų ant skirtingų auto duos skirtingą rezultatą. >> >> "pvytautas" wrote in message news:ndjnir$hfs$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nu tai vienas subrendes, kitam gal pas nervu daktara reik. >> Bet kad sakyt jog su belenkokiom padangom toks pat saugus, kaip ir su >> gerom tai ..... >> >> On 2016-03-31 13:35, bzik wrote: >>> Ok, pasitikėjimo pvz .Ta pati auto. Aš važiuoju prisilaikydamas atstumo >>> ir srauto. Kolega nardo ir sėdi ant užpakalio. Gal jo reakcija kiek >>> greitesnė, bet kai man su atstumo laikymusi ne kartą buvo situaciją, kai >>> centimetrus skaičiuoji, nes danga slidesnė ar kažkas staiga per >>> stabdžius kirto, jo vairavimas man kelia nerimą. >>> >>> "pvytautas" wrote in message news:ndis44$365$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Na vaziuoju su srautu ar greiciau, petekliniu pasitikejimu nesinaudoju. >>> Stengiuosi ivertinti karucio galimybes ir ju nevirsyti. >>> Karucio galimybes ivertinu kazkiek paprovokaves ji. >>> Kazkaip keistai skamba tas perteklinis pasitikejimas. >>> Det blogas padangas ir nepasitiket, tai gal geriau det geras padangas ir >>> nepasitiket jom bus tikrai saugiau. >>> >>> >>> >>> On 2016-03-31 12:41, bzik wrote: >>>> nežinau kaip kitiems, bet man geros padangos ir stabdžiai visada >>>> suteikdavo perteklinio pasitikėjimo, kuris kartais baigdavosi 'bum'. >>>> Kai >>>> yra abejonių, jungiasi mąstymas ir tada ir atstumo prisilaikai, ir į >>>> važiavimo sąlygas atsižvelgi. >>>> >>>> "pvytautas" wrote in message news:ndiqm5$23a$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Atsikelkit i si pasauli ir supraskit letas, atsargus vaziavimas >>>> neuztikrina kad neatsiras "kartakosis kelyje ar pilotas" kuris sudrums >>>> ta saugu vaziavima ir del jo nereiks keisti judejimo krypties ar >>>> greicio >>>> vat tada ir prireiks geros gumos. >>>> Kol burkuoji su merga ramiai ir "saugiai" pofig tos gumos, bet ateina >>>> tas laikas kai gera guma nepamaiso. >>>> >>>> >>>>> >>>>> kaip vaziuojant? Extremaliai? Baikit jus viena kart tas pasakas sekti >>>>> 7-10metru, guma jokia neisgelbes, jei karstakosis kelyje ar pilotas >>>>> sokinejantis tarp kegliu. NORMALIAME vaziavime tas padangu skirtumas >>>>> TIKRAI yra niekinis lyginant su kitais faktoriais, is kuriu >>>>> pagrindinis >>>>> zmogus ir jo vairavimo budas, atstumo laikymasis. >>>>> >>>> >>> >> >