nu tai išardysi ir matysi, valyt ar pirkt naują. On 2016.03.30 18:43, Lapinas wrote: > Vienas iš eksploatacijos ypatumų - beveik niekad nesukyla apsukos iki > turbo: 1100-1700. > Dėkui, kad apšvietei dėl viršslėgio. > Kaip minėjau, egr aktuatorius "skundžiasi", kad kažkas jam blogai, tai > vat klausimas: > ar prasivalo pavaikius turbininiu režimu ir jei neapsivalo, ar verta jį > mechaniškai valyt? > > "Kurmis" wrote in message news:ndgkil$9hf$1@trimpas.omnitel.net... > > pirmiausia, tai egr apsisika del trumpu atstumu ir nekokybisko ar laiku > nekeisto oro filtro. > kad egr skirtas grazinti nesudegintas ismetamas dujas, tai turbut visi > zino, > bet dar jis sugeba nuimti virslegi, kuri turbina pagamina atleidus gaza. > Kurmis > > "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message > news:ndggu5$79i$1@trimpas.omnitel.net... >> O kas blogiau bus, jei susitvarkys? Ir kas bus, jei nesusitvarkys? >> Aišku dar reikia sutvarkyt priežastį, kodėl pats EGR užsikišo. >> >> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >> news:ndgf4t$63l$1@trimpas.omnitel.net... >>> primink o kam ji tvarkyt? masinai blogo linki? >>> >>> "Lapinas" wrote in message news:ndfu0p$qpm$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Gavau klaidą, kad EGR valdymas signalizuoja apie gedimą. >>> Girdėjau, kad EGR plauna tokiais atvejais, kaži tas plovimas ilgam ar >>> kaip >>> ir DPF plovimas? >>> >>> EGR neglušinsiu, noriu susitvarkyt. >>