nekliedek nesamoniu. jis buna atidarytas iki ~2500rpm ir tai labai nedaug spaudzhiant gaza, kad kompensuot blogesne misinio kokybe naudojami swirl flapsai kurie sukuria turbulencija. apie kokius degimus cia eina kalba? pamatuok EGT spaudzhiant 20% gaza ir vaziuojant ~1500rpm ir spaudzhiant 100% ir bunant 4000rpm, pastarajam atvejyje bus bent 2x aukstesne, stumokliai ir voztuvai turetu issilydyt. Aj beje galim dar pakalbet apie temperaturas vykstant regeneracijai ;) "etikmat" wrote in message news:ndh2i9$el3$1@trimpas.omnitel.net... asiku glusink, kam tie stumuokliai reikalingi su voztuvais, tegu dega "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:ndgf4t$63l$1@trimpas.omnitel.net... > primink o kam ji tvarkyt? masinai blogo linki? > > "Lapinas" wrote in message news:ndfu0p$qpm$1@trimpas.omnitel.net... > > Gavau klaidą, kad EGR valdymas signalizuoja apie gedimą. > Girdėjau, kad EGR plauna tokiais atvejais, kaži tas plovimas ilgam ar kaip > ir DPF plovimas? > > EGR neglušinsiu, noriu susitvarkyt.