dyzelio veikimas pagrystas ant pastovaus oro perterkliaus t.y. oras neribojamas gazo sklende ir misinys vaziuojant ramiai buna labai labai liesas, egt zemos. dyzelio max galingumo AFR yra 14.5:1 va prie tokio misinio generuojama daugiausiai galios ir susidaro didziausios temperaturos, deja tuo pachiu ir labai daug dumu, todel dauguma dyzeliu ant full loado ribojamas AFR ties 1:17-1:19. regeneracijos metu velinamas ipurskimas (post injection) ir kuras dega iskvepiant per voztuvus ir dadega DPF'e, sukeldamas 600+ laipsniu temperaturas paversdamas suodzius DPF'e is kieto i dujini pavidala t.y. isvalomas DPF iki sekancio pasikimsimo. Ant modernaus dyzelio (ne ant kokio antikvarinio 1.9tdi su 90hp) gerai uzmynus gaza kuri laika (ne 3 sekundem) egt sukyla iki 800+ laipsniu C tai apie kokius cia pradegimus kalbam vaziuojant su 10% gazo ? :))) cia turbut meistrai uzsiimantys EGR remontais jum tas pasakas pasakoja kad turetu is ko valgyt, sekanti pasaka bus (jei dar nebuvo) kad isemus DPF suges variklis :)) veikiantis EGR kemsa isiurbimo kolektoriu suodziais, del prastesnio misinio gaunama ir prastesne kuro ekonomija, bet ant part loado gaunamas mazesnis NOx kiekis - tam jis ir dedamas. Ir seip vietoj to kad rasinet nesamones y groupsus pasijunkit koky vcds uz 10 baksu ir prasiloginkit temperaturas, bus konstruktyvesne diskusija nei "vienas murzius ish garazho sake prie bonkos sake". "pvytautas" wrote in message news:ndm1ir$dpv$1@trimpas.omnitel.net... Is kur duomenys ? Cia rimtai. Nes idomu. O as turiu savo panetke apie EGR veikima. Tai noriu kad panetkes koreguotum. Swirlu daug varikliu vapse nesapnave, o ir veikia swirlai tik ant zemu kad geriau sumaisyt kura su oru. Tik siaip idomu tave kepant pastoviai ar tik momentais pacirskinus, kada greiciau issilydytum? Kalbam apie temperaturas regeneracijos metu, kokios jos ir kur ? On 2016-04-01 13:14, Arnas wrote: > nekliedek nesamoniu. jis buna atidarytas iki ~2500rpm ir tai labai > nedaug spaudzhiant gaza, kad kompensuot blogesne misinio kokybe > naudojami swirl flapsai kurie sukuria turbulencija. > apie kokius degimus cia eina kalba? pamatuok EGT spaudzhiant 20% gaza ir > vaziuojant ~1500rpm ir spaudzhiant 100% ir bunant 4000rpm, pastarajam > atvejyje bus bent 2x aukstesne, stumokliai ir voztuvai turetu issilydyt. > Aj beje galim dar pakalbet apie temperaturas vykstant regeneracijai ;) > > "etikmat" wrote in message news:ndh2i9$el3$1@trimpas.omnitel.net... > > asiku glusink, kam tie stumuokliai reikalingi su voztuvais, tegu dega > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:ndgf4t$63l$1@trimpas.omnitel.net... >> primink o kam ji tvarkyt? masinai blogo linki? >> >> "Lapinas" wrote in message news:ndfu0p$qpm$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Gavau klaidą, kad EGR valdymas signalizuoja apie gedimą. >> Girdėjau, kad EGR plauna tokiais atvejais, kaži tas plovimas ilgam ar >> kaip >> ir DPF plovimas? >> >> EGR neglušinsiu, noriu susitvarkyt. >