On 2016-04-03 09:47, Arnas wrote: > dyzelio veikimas pagrystas ant pastovaus oro perterkliaus t.y. oras > neribojamas gazo sklende ir misinys vaziuojant ramiai buna labai labai > liesas, egt zemos. > dyzelio max galingumo AFR yra 14.5:1 va prie tokio misinio generuojama > daugiausiai galios ir susidaro didziausios temperaturos, deja tuo pachiu > ir labai daug dumu, todel dauguma dyzeliu ant full loado ribojamas AFR > ties 1:17-1:19. regeneracijos metu velinamas ipurskimas (post injection) > ir kuras dega iskvepiant per voztuvus ir dadega DPF'e, sukeldamas 600+ Tik tokiu budu ? Ner iskvepianciu per ismetimo takta ? Dadega kur DPF'e ar vistiktai katalizatoriuje sudega? > laipsniu temperaturas paversdamas suodzius DPF'e is kieto i dujini > pavidala t.y. isvalomas DPF iki sekancio pasikimsimo. Ant modernaus > dyzelio (ne ant kokio antikvarinio 1.9tdi su 90hp) gerai uzmynus gaza > kuri laika (ne 3 sekundem) egt sukyla iki 800+ laipsniu C tai apie > kokius cia pradegimus kalbam vaziuojant su 10% gazo ? :))) cia turbut Keista manajam CR nekyla. Matyt jau senas. O ka TDI tipo nekyla? > meistrai uzsiimantys EGR remontais jum tas pasakas pasakoja kad turetu Tipo pjaut ir rezervuotis vieta onkologiniam? > is ko valgyt, sekanti pasaka bus (jei dar nebuvo) kad isemus DPF suges Ne pasaka o ispjautas EGR, isimtas DPF = sugedes variklis. Taip jis suksis toliau, bet bus sugadintas. > variklis :)) veikiantis EGR kemsa isiurbimo kolektoriu suodziais, del Ir ka kad kemsa? Del to pjaut ir nuodytis NOx? > prastesnio misinio gaunama ir prastesne kuro ekonomija, bet ant part > loado gaunamas mazesnis NOx kiekis - tam jis ir dedamas. Ir seip vietoj Tiesa pasakius realiam pasauli kuro vartojimo skirtumo nera. > to kad rasinet nesamones y groupsus pasijunkit koky vcds uz 10 baksu ir > prasiloginkit temperaturas, bus konstruktyvesne diskusija nei "vienas > murzius ish garazho sake prie bonkos sake". Ok. Niekur nebegsiu bet paziuresiu ka ten per temperaturas mano opely prilogins. Kad DPF regeneracijos metu tai tikrai pakyla.