tu realiai ciupinejai egr voztuva, nes pagal rasliava kazka cia maisai. egr voztuvas vienokiu budu ar kitokiu visada uzdaromas, kai spaudi gaza ir uzputinejama turbina. nes jei egr praviras, tai turbos veikimas bus niekinis. Kurmis "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message news:ndqiim$cq7$1@trimpas.omnitel.net... > On 2016-04-03 09:47, Arnas wrote: >> dyzelio veikimas pagrystas ant pastovaus oro perterkliaus t.y. oras >> neribojamas gazo sklende ir misinys vaziuojant ramiai buna labai labai >> liesas, egt zemos. >> dyzelio max galingumo AFR yra 14.5:1 va prie tokio misinio generuojama >> daugiausiai galios ir susidaro didziausios temperaturos, deja tuo pachiu >> ir labai daug dumu, todel dauguma dyzeliu ant full loado ribojamas AFR >> ties 1:17-1:19. regeneracijos metu velinamas ipurskimas (post injection) >> ir kuras dega iskvepiant per voztuvus ir dadega DPF'e, sukeldamas 600+ > Tik tokiu budu ? Ner iskvepianciu per ismetimo takta ? Dadega kur DPF'e ar > vistiktai katalizatoriuje sudega? > >> laipsniu temperaturas paversdamas suodzius DPF'e is kieto i dujini >> pavidala t.y. isvalomas DPF iki sekancio pasikimsimo. Ant modernaus >> dyzelio (ne ant kokio antikvarinio 1.9tdi su 90hp) gerai uzmynus gaza >> kuri laika (ne 3 sekundem) egt sukyla iki 800+ laipsniu C tai apie >> kokius cia pradegimus kalbam vaziuojant su 10% gazo ? :))) cia turbut > Keista manajam CR nekyla. Matyt jau senas. O ka TDI tipo nekyla? > > >> meistrai uzsiimantys EGR remontais jum tas pasakas pasakoja kad turetu > Tipo pjaut ir rezervuotis vieta onkologiniam? > >> is ko valgyt, sekanti pasaka bus (jei dar nebuvo) kad isemus DPF suges > Ne pasaka o ispjautas EGR, isimtas DPF = sugedes variklis. Taip jis suksis > toliau, bet bus sugadintas. > >> variklis :)) veikiantis EGR kemsa isiurbimo kolektoriu suodziais, del > Ir ka kad kemsa? Del to pjaut ir nuodytis NOx? > >> prastesnio misinio gaunama ir prastesne kuro ekonomija, bet ant part >> loado gaunamas mazesnis NOx kiekis - tam jis ir dedamas. Ir seip vietoj > Tiesa pasakius realiam pasauli kuro vartojimo skirtumo nera. > >> to kad rasinet nesamones y groupsus pasijunkit koky vcds uz 10 baksu ir >> prasiloginkit temperaturas, bus konstruktyvesne diskusija nei "vienas >> murzius ish garazho sake prie bonkos sake". > > Ok. Niekur nebegsiu bet paziuresiu ka ten per temperaturas mano opely > prilogins. Kad DPF regeneracijos metu tai tikrai pakyla. > >