Nieko cia ir neisgirsi newse, nes cia tik teoriniai klavos cowboy'ai. Nei laipsniu, nei kitu skaiciu nebus. Nei kas girdejo pradegusi voztuva del uzsrigusio EGR. Kad sumazinti NOX, siekiama temperaturos zemesnes nei eiliniame benzininiame, dujiniame variklyje. Net juose voztuvai iprastai nesudega. Dyzeliniame variklyje net prie lieso misinio tokios cilindro temperaturos nepasiekiamos. EGR yra tam kad dar labiau sumazinti temperaturas, bet tiesiai is ismetimo einantys suodziai paduodami i isiurbima uz oro filtro. Todel isiurbimo kolektorius aplimpa storu sluoksniu suodziu. "Kurmis" wrote in message news:ndl40f$rvs$1@trimpas.omnitel.net... nene, mane domina egr vaidmuo sitoje taupymo epopejoje. nes kazkaip silpnai vesinasi per ta egra. greiciau interkuleris duoda nauda. uztat ir idomu kas cia ka norejo susakyti. gal kazko nezinau, norisi apsisviesti. Kurmis