Tema: q: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-05-13 10:22:14
Sveiki
cia toks idomus atvejis pas kolega, tai uzklausiu, nes nelabai kas randa
atsakymo:)
yra corola 2006, 2.0d4d. pirkta ir aptarnauta nuo nulio lietuvoje kol
garantinis, paskui pas vyta izimuji:)
dabar jau nubegusi beveik 400kkm, pries kokius 4 - 5 metus, gal ties 250kkm,
buvo pradejusi kramtyti tepalus, tai keistos vostuvu gumos ir viskas
susitvarke, bet tada matavo liaudis kompresija ir viename stumoklije jau
buvo mazesne. siai dienai, tam varikliui visiski ragai, tame cilindre beliko
6 atmosferos - realiai jis nebedirba... masina daugiau 120 niekaip, ant
laisvu aisku tas variklis purtosi kaip ir priklauso neveikiant vienam
cilindrui...
turbut jau jos tvarkyti neapsimoka, bo arba keisti varikli arba kapitalke
daryti... tai toks teorinis pasvarstymas, pasamprotaukit... kodel taip eme
vienas ir nusirase? tepimas blogas, ziedas trukes ar dar kas gali buti? ir
jei pvz kapitalke, kiek atsistotu tokiam varinkeliui... staska?