Tema: Re: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: markatas
Data: 2016-05-16 12:25:01
Taip dyzeliai dirba liesintu misiniu, taciau kai jis pasidaro gerokai
liesesnis nei turi buti (pvz kuriam nors cilindrui purkstuku korekcija
darosi virs + 3 mg/str) prasideda linksmybes su deganciais voztuvais ir
besilydanciais stumokliais (kuo pasizymi tojotos D4D ir dar labiau D4CAT
grazuoliai) vazinejant didelemis apkrovomis
markatas
"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message
news:nhbrll$uel$1@trimpas.omnitel.net...
> meluoji stipriai. dyzelis dirba 95% laiko ant labai lieso misinio, o ant
> riebesnio/dumu ribos (1:17-1:19 AFR) buna tik 100% paspaudus gaza,
> pasidomek pradzhiai dyzelio veikimo principu.
>
> "markatas" wrote in message news:nhbjda$pqa$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taip, ir tai daznas atvejis pas Toyotas (PVZ pas Prado laksciusius
> autobanais buna issilydes 4 ir apsilydes 3 stumoklis, kai parkeliauja su
> negraziai dirbanciais varikliais)
>
> markatas
>
> 2016.05.16 06:41, Evaldas rašė:
>> Dyzelyje nuo lieso misinio irgi lydosi stumokliai?
>>
>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message
>> news:nh4ujm$5si$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Daznas variantas - pradeda liesinti kuris nors purkstukas, ko pasekoje
>>> dega
>>> voztuvai, lydosi stumoklis.
>>>
>>> markatas
>>>
>>>
>>
>