bb cia milziniska, aplinkoje yra toyotu su 2x o vienas egzempliorius ir su 3x nuvaziaves ir nenutiko tokiu bybieniu. "fenix @w" wrote in message news:nh3vno$ih7$7@trimpas.omnitel.net... On Fri, 13 May 2016 10:22:16 +0300, [mikro] wrote: visiskai ne specialistas, bet kadangi japonas ir rida milzininska tai speju sudilo arba truko ziedas del kazkokiu priezasciu > Sveiki > > cia toks idomus atvejis pas kolega, tai uzklausiu, nes nelabai kas randa > atsakymo:) > yra corola 2006, 2.0d4d. pirkta ir aptarnauta nuo nulio lietuvoje kol > garantinis, paskui pas vyta izimuji:) > dabar jau nubegusi beveik 400kkm, pries kokius 4 - 5 metus, gal ties > 250kkm, > buvo pradejusi kramtyti tepalus, tai keistos vostuvu gumos ir viskas > susitvarke, bet tada matavo liaudis kompresija ir viename stumoklije jau > buvo mazesne. siai dienai, tam varikliui visiski ragai, tame cilindre > beliko 6 atmosferos - realiai jis nebedirba... masina daugiau 120 > niekaip, ant laisvu aisku tas variklis purtosi kaip ir priklauso > neveikiant vienam cilindrui... > turbut jau jos tvarkyti neapsimoka, bo arba keisti varikli arba > kapitalke daryti... tai toks teorinis pasvarstymas, pasamprotaukit... > kodel taip eme vienas ir nusirase? tepimas blogas, ziedas trukes ar dar > kas gali buti? ir jei pvz kapitalke, kiek atsistotu tokiam > varinkeliui... staska?