Tema: Re: q: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-13 10:28:56
On Fri, 13 May 2016 10:22:16 +0300, [mikro] wrote:

visiskai ne specialistas, bet kadangi japonas ir rida milzininska tai 
speju sudilo arba truko ziedas del kazkokiu priezasciu

> Sveiki
> 
> cia toks idomus atvejis pas kolega, tai uzklausiu, nes nelabai kas randa
> atsakymo:)
> yra corola 2006, 2.0d4d. pirkta ir aptarnauta nuo nulio lietuvoje kol
> garantinis, paskui pas vyta izimuji:)
> dabar jau nubegusi beveik 400kkm, pries kokius 4 - 5 metus, gal ties
> 250kkm,
> buvo pradejusi kramtyti tepalus, tai keistos vostuvu gumos ir viskas
> susitvarke, bet tada matavo liaudis kompresija ir viename stumoklije jau
> buvo mazesne. siai dienai, tam varikliui visiski ragai, tame cilindre
> beliko 6 atmosferos - realiai jis nebedirba... masina daugiau 120
> niekaip, ant laisvu aisku tas variklis purtosi kaip ir priklauso
> neveikiant vienam cilindrui...
> turbut jau jos tvarkyti neapsimoka, bo arba keisti varikli arba
> kapitalke daryti... tai toks teorinis pasvarstymas, pasamprotaukit...
> kodel taip eme vienas ir nusirase? tepimas blogas, ziedas trukes ar dar
> kas gali buti? ir jei pvz kapitalke, kiek atsistotu tokiam
> varinkeliui... staska?