hm, prie progos pameginsim, kolkas nezinau, nebandyta. bet ble rytais ji uzsukt, isukis darosi. siltas dar uzsikuria normaliau:) siaip anot draugelio, kai matavo ir kituose nebaisiai zjbs ten, matuotoju komentaras. bet kiek kiti ipute - nepamena kazkiek virs 20 o kiek tiksliai nepamena. "Dainiushas" wrote in message news:nh45lu$p89$2@trimpas.omnitel.net... beje, kas darosi atsukus tepalo užpylimo kamštį ant dirbančio? Labai pučia? On 5/13/2016 10:22 AM, [mikro] wrote: > Sveiki > > cia toks idomus atvejis pas kolega, tai uzklausiu, nes nelabai kas randa > atsakymo:) > yra corola 2006, 2.0d4d. pirkta ir aptarnauta nuo nulio lietuvoje kol > garantinis, paskui pas vyta izimuji:) > dabar jau nubegusi beveik 400kkm, pries kokius 4 - 5 metus, gal ties > 250kkm, buvo pradejusi kramtyti tepalus, tai keistos vostuvu gumos ir > viskas susitvarke, bet tada matavo liaudis kompresija ir viename > stumoklije jau buvo mazesne. siai dienai, tam varikliui visiski ragai, > tame cilindre beliko 6 atmosferos - realiai jis nebedirba... masina > daugiau 120 niekaip, ant laisvu aisku tas variklis purtosi kaip ir > priklauso neveikiant vienam cilindrui... > turbut jau jos tvarkyti neapsimoka, bo arba keisti varikli arba > kapitalke daryti... tai toks teorinis pasvarstymas, pasamprotaukit... > kodel taip eme vienas ir nusirase? tepimas blogas, ziedas trukes ar dar > kas gali buti? ir jei pvz kapitalke, kiek atsistotu tokiam > varinkeliui... staska? >