Tema: Re: durnas klausimas variklistams, kur dingo d4d kompresija?
Autorius: Igaliotinis
Data: 2016-05-16 18:35:31
cia geras :D
"Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message
news:nhc7qn$771$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad nedegtų vožtuvai dyzeliuose statomas EGR vožtuvas, kuris mažina
> deguonies kiekį įsiurbiamame ore ir mažina degimo tepmeratūrą.
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message
> news:nhbrll$uel$1@trimpas.omnitel.net...
>> meluoji stipriai. dyzelis dirba 95% laiko ant labai lieso misinio, o ant
>> riebesnio/dumu ribos (1:17-1:19 AFR) buna tik 100% paspaudus gaza,
>> pasidomek pradzhiai dyzelio veikimo principu.
>>
>> "markatas" wrote in message news:nhbjda$pqa$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Taip, ir tai daznas atvejis pas Toyotas (PVZ pas Prado laksciusius
>> autobanais buna issilydes 4 ir apsilydes 3 stumoklis, kai parkeliauja su
>> negraziai dirbanciais varikliais)
>>
>> markatas
>>
>> 2016.05.16 06:41, Evaldas rašė:
>>> Dyzelyje nuo lieso misinio irgi lydosi stumokliai?
>>>
>>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message
>>> news:nh4ujm$5si$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Daznas variantas - pradeda liesinti kuris nors purkstukas, ko pasekoje
>>>> dega
>>>> voztuvai, lydosi stumoklis.
>>>>
>>>> markatas
>>>>
>>>>
>>>
>>
>