Tema: Re: LIDL
Autorius: bzik
Data: 2016-06-01 10:47:21
dirbam su visais 3 operatoriais. Ne visai kaip tipinis klientas, nes 
naudojami atskiri APN, kainodara. Su bite klausimai sprendžiasi greičiausiai 
ir paprasčiausiai. Omnitel daugmaž gerai. Gal tik jungimasis su teo įnešė 
vidinio chaoso. T2 greiti žodžiais, bet techninė pusė, lankstumas, reakcijos 
laikas yra prastai.

"saulius74901"  wrote in message news:nim2bf$59h$1@trimpas.omnitel.net...

Del tele2 pritarius visu 100 proc. klientui ten gal ir pigiau, bet ju paciu
aptarnavimas jei nesi kokia įmonė su 1000 abonentu tai nu nx...
"bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message
news:nilvpq$387$1@trimpas.omnitel.net...
> nuomonė ta pati. Bent turint reikalų iš techninės organizacinės pusės. Ką 
> bitė padaro per kelias valandas ir gerai, T2 lauki porą dienų ir beveik 
> esi tikras, kad kokią varnelę pamirš
>
> "Barzdukas"  wrote in message news:nilkmg$urq$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Panasiai ir apie Tele2 buvo kalbama kai i Lietuva atejo. Tinklas 
> runkeliams
> ir ubagams. Dabar rodos nuomone pasikeitus.
>