2016.06.01 16:23, Sail rašė: +++++ niveriu svoim glazam, yra zmogus, kuri nuo seb irgi purto. lygiai ta pati galiu pasakyti ir as. Dvidesimt metu kartas nuo karto suteikiu SEB'ui sansa is manes uzdirbt - nu niekaip jie nesugeba sudaryt bent minimaliai abipusiai naudingos sutarties. klientu aptarnavimo skyriai tokio lygio, kad 3x vaziavau korteles pasiimt, del gyvybes draudimo skambino gal 50 skirtingu zmoniu metus laiko non-stop, siunciau nx, ejau is susitikimus - niekaip nesugebejo bendro crm naudotis, potencialios paskolos klausimus tvarke 3 vadybininkes paeiliui, tai paskutine siule ~10% prastesnes salygas nei pirmoji, viskas uztruko apie 5x ilgiau nei kitam banke ir vistiek butu ~15% brangiau - ir cia dar su rekomendacija!!! Smulkmenu jau nekalbu, tokiu kaip pastoviai neveikianti el bankininkyste, maksimalus ikainiai rinkoje, negalejimas padaryti elementariu paslaugu ir pan. absurdas ten, o ne klientu aptarnavimas, tik vat saskaitos uzdarymas sklandziai praejo - pasiemiau litus grynais skyriuje ir paprasiau kad nukirptu kortele. kitos kontoros, kuriu privengiu, tai teo ir omnitel, dabar kai susijunge bent jau vienu blogiu maziau. > Nueik i seb'a, ir busi pasiustas ant triju raidziu tukstanciu ivairiausiu > budu. > > Ir net kai manysi, kad jau viska matei, tai klysti - eilini karta pamatysi > ka nors naujo, ir jie taip stabiliai, jau daugeli metu. > Tai ne vieno pachmielno individo problema, tai sistema. > > As cancelinu seb'a visur ir visada, kur tik su juo tenka susidurti. Daaaug > smagiu istoriju, tiek mano, tiek kitu pazistamu zmoniu. > Nesenai ju gyvybes draudimo sutartis cancelinom, tai irgi smagu buvo iki > negaliu. Kai kuriuos zmones privare iki nevilties...