Tema: Re: LIDL
Autorius: fenix@w
Data: 2016-06-01 17:13:47
2016.06.01 16:23, Sail rašė:

+++++
niveriu svoim glazam, yra zmogus, kuri nuo seb irgi purto.

lygiai ta pati galiu pasakyti ir as. Dvidesimt metu kartas nuo karto 
suteikiu SEB'ui sansa is manes uzdirbt - nu niekaip jie nesugeba sudaryt 
bent minimaliai abipusiai naudingos sutarties. klientu aptarnavimo 
skyriai tokio lygio, kad 3x vaziavau korteles pasiimt, del gyvybes 
draudimo skambino gal 50 skirtingu zmoniu metus laiko non-stop, siunciau 
nx, ejau is susitikimus - niekaip nesugebejo bendro crm naudotis, 
potencialios paskolos klausimus tvarke 3 vadybininkes paeiliui, tai 
paskutine siule ~10% prastesnes salygas nei pirmoji, viskas uztruko apie 
5x ilgiau nei kitam banke ir vistiek butu ~15% brangiau - ir cia dar su 
rekomendacija!!! Smulkmenu jau nekalbu, tokiu kaip pastoviai neveikianti 
el bankininkyste, maksimalus ikainiai rinkoje, negalejimas padaryti 
elementariu paslaugu ir pan.
absurdas ten, o ne klientu aptarnavimas, tik vat saskaitos uzdarymas 
sklandziai praejo - pasiemiau litus grynais skyriuje ir paprasiau kad 
nukirptu kortele. kitos kontoros, kuriu privengiu, tai teo ir omnitel, 
dabar kai susijunge bent jau vienu blogiu maziau.


> Nueik i seb'a, ir busi pasiustas ant triju raidziu tukstanciu ivairiausiu
> budu.
>
> Ir net kai manysi, kad jau viska matei, tai klysti - eilini karta pamatysi
> ka nors naujo, ir jie taip stabiliai, jau daugeli metu.
> Tai ne vieno pachmielno individo problema, tai sistema.
>
> As cancelinu seb'a visur ir visada, kur tik su juo tenka susidurti. Daaaug
> smagiu istoriju, tiek mano, tiek kitu pazistamu zmoniu.
> Nesenai ju gyvybes draudimo sutartis cancelinom, tai irgi smagu buvo iki
> negaliu. Kai kuriuos zmones privare iki nevilties...