2016.06.03 18:44, Nerijus rašė: > On 2016-06-01 05:13 PM, fenix@w wrote: >> 2016.06.01 16:23, Sail rašė: >> >> +++++ >> niveriu svoim glazam, yra zmogus, kuri nuo seb irgi purto. >> >> lygiai ta pati galiu pasakyti ir as. Dvidesimt metu kartas nuo karto >> suteikiu SEB'ui sansa is manes uzdirbt - nu niekaip jie nesugeba sudaryt >> bent minimaliai abipusiai naudingos sutarties. klientu aptarnavimo >> skyriai tokio lygio, kad 3x vaziavau korteles pasiimt, del gyvybes >> draudimo skambino gal 50 skirtingu zmoniu metus laiko non-stop, siunciau >> nx, ejau is susitikimus - niekaip nesugebejo bendro crm naudotis, >> potencialios paskolos klausimus tvarke 3 vadybininkes paeiliui, tai >> paskutine siule ~10% prastesnes salygas nei pirmoji, viskas uztruko apie >> 5x ilgiau nei kitam banke ir vistiek butu ~15% brangiau - ir cia dar su >> rekomendacija!!! Smulkmenu jau nekalbu, tokiu kaip pastoviai neveikianti >> el bankininkyste, maksimalus ikainiai rinkoje, negalejimas padaryti >> elementariu paslaugu ir pan. >> absurdas ten, o ne klientu aptarnavimas, tik vat saskaitos uzdarymas >> sklandziai praejo - pasiemiau litus grynais skyriuje ir paprasiau kad >> nukirptu kortele. kitos kontoros, kuriu privengiu, tai teo ir omnitel, >> dabar kai susijunge bent jau vienu blogiu maziau. > > Tai gi ju tikslas atsikratyti kuo daugiau privaciu klientu. tuomet tyliai marintu paslaugas ir tiek, arba parduotu privaciu klientu skyriu kitam bankui, o dabar nei tas nei tas - marketinga varo, paslaugu nemazina.