todel, kad viskas priklauso nuo zmoniu, kurie ten dirba. Musuose kazkodel visada imones imidzas sutapatinamas su tave aptarnaujanciais zmonemis. Taip, faktiskai imoneje nustatyta politika ir aptarnavimo kultura turetu buti perteikiama kiekvieno zmogaus, kuris ten dirba, bet realybeje nichuja tai neveikia. Ir mes kiekvienas susidarom klaidinga nuomone is vieno ar keliu statistikos neatspindincio lopiniu, kuriam pachmielas siandien ir kuris bbd ant tavo problemu. Pats dirbu programines irangos naudojimo konsultavimo sferoje ir labai gerai zinau ant kiek skirasi konsultavimo kultura pvz. mano ir kitu konsultanciu, kaip ne kurie klientai net bijo skambinti i konsultacija nes - citata - "ta moteriske vel mane apsauks". 2016-06-01 13:06, ROOTS rašė: > Eurocomo jau antri emtai prasau pataisyt online buga, neimanoma isjungt > internetinio plano. Px giliai. Kiekviena kart pranesus labai nusistebi > ir px :) Pas bite irgi budavo kad uzkaldavo bybi. Visur panasiai, tik > aps viensu daugiau, pas kitus maziau, vieniems pasiseka labiau uzsiraut, > kitiems maziau. > > "bzik" wrote in message news:nilvpq$387$1@trimpas.omnitel.net... > > nuomonė ta pati. Bent turint reikalų iš techninės organizacinės pusės. Ką > bitė padaro per kelias valandas ir gerai, T2 lauki porą dienų ir beveik esi > tikras, kad kokią varnelę pamirš > > "Barzdukas" wrote in message news:nilkmg$urq$1@trimpas.omnitel.net... > > Panasiai ir apie Tele2 buvo kalbama kai i Lietuva atejo. Tinklas runkeliams > ir ubagams. Dabar rodos nuomone pasikeitus.