Tema: Re: LIDL
Autorius: ROOTS
Data: 2016-06-03 01:37:13
Su saskaitos uzdarymu irgi turejom sexo.

"Sail"  wrote in message news:niofkq$4ne$1@trimpas.omnitel.net...

Jei saskaita pavyko uzdaryti iskart ir be komplikaciju, tai skaityk pavyko.

As kontoros visas saskaitas seb'e uzdarinejau ir pervedinejau i kita banka
(vykdziau pries 20 metu duota pazada - seb'ui neduot jokio biznio). Irgi
atrode zajabys, kol po 4 (keturiu) metu gaunu israsa is seb'o su saskaitos
numeriu ir likuciu.
Az oxujel.

Skambinu klausiu xuli prasymo neivykdet, prasom padaryt viska iki galo.
O jie man - anu davai begom i banka, ir pasiimk kartu direktoriu, ir taip
toliau ir taip panasiai.

Zodziu ilga istorija gavos, su visokiais ten skundu centrais ir t.t. Nu
tiesiog buvo sportinis interesas, pavyks privest banka ivykdyt pries keturis
metus priimta prasyma ar ne.

Galu gale per pusmeti banke pavyko rast zmogu, kuriam ne px (seb'e tai siaip
jau galima sakyt stebuklas), saskaita uzdare ir likuti pervede kur reikia.

Cia viena is daugelio seb'o istoriju...


"fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message
news:nimqir$n05$1@trimpas.omnitel.net...
> 2016.06.01 16:23, Sail raðë:
>
> +++++
> niveriu svoim glazam, yra zmogus, kuri nuo seb irgi purto.
>
> lygiai ta pati galiu pasakyti ir as. Dvidesimt metu kartas nuo karto 
> suteikiu SEB'ui sansa is manes uzdirbt - nu niekaip jie nesugeba sudaryt 
> bent minimaliai abipusiai naudingos sutarties. klientu aptarnavimo skyriai 
> tokio lygio, kad 3x vaziavau korteles pasiimt, del gyvybes draudimo 
> skambino gal 50 skirtingu zmoniu metus laiko non-stop, siunciau nx, ejau 
> is susitikimus - niekaip nesugebejo bendro crm naudotis, potencialios 
> paskolos klausimus tvarke 3 vadybininkes paeiliui, tai paskutine siule 
> ~10% prastesnes salygas nei pirmoji, viskas uztruko apie 5x ilgiau nei 
> kitam banke ir vistiek butu ~15% brangiau - ir cia dar su rekomendacija!!! 
> Smulkmenu jau nekalbu, tokiu kaip pastoviai neveikianti el bankininkyste, 
> maksimalus ikainiai rinkoje, negalejimas padaryti elementariu paslaugu ir 
> pan.
> absurdas ten, o ne klientu aptarnavimas, tik vat saskaitos uzdarymas 
> sklandziai praejo - pasiemiau litus grynais skyriuje ir paprasiau kad 
> nukirptu kortele. kitos kontoros, kuriu privengiu, tai teo ir omnitel, 
> dabar kai susijunge bent jau vienu blogiu maziau.
>
>
>> Nueik i seb'a, ir busi pasiustas ant triju raidziu tukstanciu ivairiausiu
>> budu.
>>
>> Ir net kai manysi, kad jau viska matei, tai klysti - eilini karta 
>> pamatysi
>> ka nors naujo, ir jie taip stabiliai, jau daugeli metu.
>> Tai ne vieno pachmielno individo problema, tai sistema.
>>
>> As cancelinu seb'a visur ir visada, kur tik su juo tenka susidurti. 
>> Daaaug
>> smagiu istoriju, tiek mano, tiek kitu pazistamu zmoniu.
>> Nesenai ju gyvybes draudimo sutartis cancelinom, tai irgi smagu buvo iki
>> negaliu. Kai kuriuos zmones privare iki nevilties...
>