On 6/6/16 08:08, Tomas wrote: > Kovotojai su maksimomis dažnai įeina į kognityvinį disonansą, nes tuo > pačiu metu teigia ir tai, kad maksimos smaugia tiekėjus, bet taip pat > tuo pačiu metu neleidžia tiekėjams kainų mažinti. Kame cia disonansas? Tipiska (daug kur nelegali) biznio praktika, pasitaiko ne tik tarp visokiu ten maGsimu. Jei kas nors generuoja tarkim 40% tavo apyvartos, tai be abejo kad ilgainiui ims koja atidarinet tavo ofiso duris ir reikalaut specialiu kainu prie kuriu tau paciam liks tik centai. Tai vadinama "smaugimu", nes jis gali sau leist tave pasiust nx, o tu jo - nelabai. Tuo pat metu turesi labai atidziai ziuret kam ir uz kiek parduodi produkcija. Kad neuzrustinti minetu VIP klientu. Pavyzdziu ant svieto kiek tik nori. Kas del lidlo, tai jo, jis pasiekes dideles apyvartas neprivalo buti kazkuom geresnis. Bet kadangi lietuvoj prekiu ir supermarketu trukumo nesijaucia ir del prekiu trukumo niekas nelieka nevalges, tai faktas kaip blynas - daugiau batonu parduot neiseis. Reiskia arba lidlas planuoja but nykstukais ir pakeist kokia prizma, arba kazkam is dideliu reikes pasislinkt. Kadangi savo noru niekas to daryt nenores, reiskia kazkas tures nutikt su kainom ir marzom. O tai pirkejui bet kokiu atveju yra pozityvu. Ne?