Tema: Re: LIDL
Autorius: Nerijus
Data: 2016-06-03 18:44:29
On 2016-06-01 05:13 PM, fenix@w wrote:
> 2016.06.01 16:23, Sail rašė:
>
> +++++
> niveriu svoim glazam, yra zmogus, kuri nuo seb irgi purto.
>
> lygiai ta pati galiu pasakyti ir as. Dvidesimt metu kartas nuo karto
> suteikiu SEB'ui sansa is manes uzdirbt - nu niekaip jie nesugeba sudaryt
> bent minimaliai abipusiai naudingos sutarties. klientu aptarnavimo
> skyriai tokio lygio, kad 3x vaziavau korteles pasiimt, del gyvybes
> draudimo skambino gal 50 skirtingu zmoniu metus laiko non-stop, siunciau
> nx, ejau is susitikimus - niekaip nesugebejo bendro crm naudotis,
> potencialios paskolos klausimus tvarke 3 vadybininkes paeiliui, tai
> paskutine siule ~10% prastesnes salygas nei pirmoji, viskas uztruko apie
> 5x ilgiau nei kitam banke ir vistiek butu ~15% brangiau - ir cia dar su
> rekomendacija!!! Smulkmenu jau nekalbu, tokiu kaip pastoviai neveikianti
> el bankininkyste, maksimalus ikainiai rinkoje, negalejimas padaryti
> elementariu paslaugu ir pan.
> absurdas ten, o ne klientu aptarnavimas, tik vat saskaitos uzdarymas
> sklandziai praejo - pasiemiau litus grynais skyriuje ir paprasiau kad
> nukirptu kortele. kitos kontoros, kuriu privengiu, tai teo ir omnitel,
> dabar kai susijunge bent jau vienu blogiu maziau.

	Tai gi ju tikslas atsikratyti kuo daugiau privaciu klientu.

	Bent jau man taip atrodo, kaip nuolatiniam SEB kientui.

	N. M.