On 2016-06-01 05:13 PM, fenix@w wrote: > 2016.06.01 16:23, Sail rašė: > > +++++ > niveriu svoim glazam, yra zmogus, kuri nuo seb irgi purto. > > lygiai ta pati galiu pasakyti ir as. Dvidesimt metu kartas nuo karto > suteikiu SEB'ui sansa is manes uzdirbt - nu niekaip jie nesugeba sudaryt > bent minimaliai abipusiai naudingos sutarties. klientu aptarnavimo > skyriai tokio lygio, kad 3x vaziavau korteles pasiimt, del gyvybes > draudimo skambino gal 50 skirtingu zmoniu metus laiko non-stop, siunciau > nx, ejau is susitikimus - niekaip nesugebejo bendro crm naudotis, > potencialios paskolos klausimus tvarke 3 vadybininkes paeiliui, tai > paskutine siule ~10% prastesnes salygas nei pirmoji, viskas uztruko apie > 5x ilgiau nei kitam banke ir vistiek butu ~15% brangiau - ir cia dar su > rekomendacija!!! Smulkmenu jau nekalbu, tokiu kaip pastoviai neveikianti > el bankininkyste, maksimalus ikainiai rinkoje, negalejimas padaryti > elementariu paslaugu ir pan. > absurdas ten, o ne klientu aptarnavimas, tik vat saskaitos uzdarymas > sklandziai praejo - pasiemiau litus grynais skyriuje ir paprasiau kad > nukirptu kortele. kitos kontoros, kuriu privengiu, tai teo ir omnitel, > dabar kai susijunge bent jau vienu blogiu maziau. Tai gi ju tikslas atsikratyti kuo daugiau privaciu klientu. Bent jau man taip atrodo, kaip nuolatiniam SEB kientui. N. M.