iki 3krpm nereik gazuot. bet biski nuo idle pakelti efektas tikrai yra, ta lengva patikrinti testeriu, matuojant itampa, kuri tarp idle ir tarkim 1.5krpm skirsis gal net kokiu puse volto ar daugiau, kas srove gali riboti nemazai. aisku, nemaziau prasmes isjungti visokias lempas ir kitus el. imtuvus, nes jie dar daugiau numusa itampa ir srove i kraunama akuma. On 2017.01.09 10:01, Aras wrote: > Jei akumas silpnas, įprasta per šalčius prijungti nuo gretimo automobilio ir taip užvesti. Kiek mačiau, tai procedūra tokia: > 1) prijungia laidus prie užkurtos mašinos akumo; > 2) kelias minutes pagazuoja, kad mirštantis akumas truputį pasikrautų; > 3) užveda automobilį; > 4) nuima laidus ir išsiskirsto. > Tačiau vienas kolega sako, kad akumuliatoriaus krovimas nepriklauso nuo variklio apsukų, t.y .kraunasi vienodai, ar 1000, ar 3000 apsukų. > > Klausimas - ar akumuliatoriaus krovimas priklauso nuo variklio apsukų? Kitaip sakant, ar tikslingas gazavimas antram punkte? >