nevienas bemso kompas ir pas mane atsidure po tokiu prikurimu, paskutinis visai neseniai "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o50389$du5$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai jeigu pliuso nuo minuso neatskiri, tai nieks nekaltas. > o greiciausiai tai tingi kelis kart pasitikrinti kur kuris, nes siais > laikais ivairiu kombinaciju realybej vazineja ir nebutinai yra taip, kaip > tu tikiesi ar tau atrodo 'aki uzmetus'. > tikrai nesudege nuo to, kad uzvedinejot kita auto donoro neuzgesine. > > On 2017.01.09 15:26, Vytenis P. wrote: >> Vis geriau, negu, kad kaimynas užsivedęs nuvažiuoja, o tu eini ieškot >> naujo kompo, ar dar ko iš sudegusios elektronikos (asmeninė >> patirtis). >> >>> tai tada dar ant galo dadek: "einam dviese pas trecia kaimyna, gal anas >>> mokes prikurti masina nuo laidu, ir nereikes ieskot ketvirto". >>> >>> >>> On 2017.01.09 10:33, dDidzkis wrote: >>>> įterpk punktą: >>>> >>>> 2.5. !!! užgesinam donorą prieš užvedant kitą auto !!! >>>> >>>> >>>> On 2017-01-09 10:01, Aras wrote: >>>>> Jei akumas silpnas, įprasta per šalčius prijungti nuo gretimo >>>>> automobilio ir taip užvesti. Kiek mačiau, tai procedūra tokia: >>>>> 1) prijungia laidus prie užkurtos mašinos akumo; >>>>> 2) kelias minutes pagazuoja, kad mirštantis akumas truputį pasikrautų; >>>>> 3) užveda automobilį; >>>>> 4) nuima laidus ir išsiskirsto. >>>>> Tačiau vienas kolega sako, kad akumuliatoriaus krovimas nepriklauso >>>>> nuo variklio apsukų, t.y .kraunasi vienodai, ar 1000, ar 3000 apsukų. >>>>> >>>>> Klausimas - ar akumuliatoriaus krovimas priklauso nuo variklio apsukų? >>>>> Kitaip sakant, ar tikslingas gazavimas antram punkte? >>>>> >>>> >>> >