Kam jam tas CAN'as? Mano penkiolikos metų valtis turi DF Load, kuris 0-100% intervalą tiesiai į ECU siunčia PWM signalu. http://www.motoplat.nl/Tech%20Info/DFM%20Explanation.pdf On 2017.01.10 12:08, pvytautas wrote: > cia kazkoks SSP apie tai deklaruoja? > > 2017-01-10 11:55, Zhiniukas rašė: >> EKO leidžia. >> Mano škoda (Euro5 ar 6) apsukas sukelia iki 1000 rpm, kol akumas >> pasikrauna. Nesvarbu, kad variklis jau prašilęs ir galėtų dirbti ant 780 >> rpm. >> >> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message >> news:o5297t$bd7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kam tas CAN, kompas gali matuot itampa ir pabandyt truputi kilstelet >>> apsukas jei itampos per mazai ir ziuret kas gavosi. >>> Tik kad siuolaikiniai eco reikalavimai to manau neleis. >>> >>> 2017-01-10 06:59, Evaldas rašė: >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:o50s8a$q6s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> O dabar ne bobiškas klausimas, reguliatorius kompui nepasako - "Load >>>>> 100% kelk apsukas", kai pritrūksta laisvų apsukų galios? >>>> >>>> Taip gal ir galetu pasakyt generatorius su CAN, bet tokiu (laimei) >>>> dar mazuma. O paprasti, su imontuotais reguliatoriais trukstant >>>> galios prie mazu apsuku kelia zadinimo srove iki apsisikimo. Tai, >>>> beje irgi priezastis kodel nereiktu daug apkrovos sujungti ant idle >>>> sukiu. T.y. todel, kad prie mazu sukiu stengiantis islauzti reikiama >>>> isejimo itampa generatoriaus zadinimo srove stipriai virsija normalia. >>>> >>> >> >