Galima, nieko nesidaro blogo jei generatorius geras, o laidai ploni. Visad taip uzvedineju, kartais per ziema ir 30 kartu furas, dar ne karto man nebuvo bedu. Aisku, generatoriui uztrumpinimas yra sokas, jei jis ant ribos nusmigtu. Bet gal geriau kieme nei kelioneje. -- bmw e39/ 525d "Evaldas" <nera@mailo.lt> Wrote in message: > Kolega ir teisus ir ne, kai kuriu automobiliu idle rezimu itampa tikrai nesiekia normos, ypac jei auto ka tik uzvestas ir sujungta daug visokiu el. prietaisu. > Nors dauguma naujesniu auto visgi sugeba palaikyti normalia itampa idle sukiais. > Taciau negalima uzvedineti lavono veikiant donoro varikliui! Kategoriskai! Jei nenorit donorui remontuoti generatoriaus. > > > "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:o4vfv3$187$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei akumas silpnas, ?prasta per ?al?ius prijungti nuo gretimo automobilio ir taip u?vesti. Kiek ma?iau, tai proced?ra tokia: >> 1) prijungia laidus prie u?kurtos ma?inos akumo; >> 2) kelias minutes pagazuoja, kad mir?tantis akumas truput? pasikraut?; >> 3) u?veda automobil?; >> 4) nuima laidus ir i?siskirsto. >> Ta?iau vienas kolega sako, kad akumuliatoriaus krovimas nepriklauso nuo variklio apsuk?, t.y .kraunasi vienodai, ar 1000, ar 3000 apsuk?. >> >> Klausimas - ar akumuliatoriaus krovimas priklauso nuo variklio apsuk?? Kitaip sakant, ar tikslingas gazavimas antram punkte? > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/