Nu tai sakau, iš Petrausko kairėn į Savanorius link centro nepasuksi. Todėl ir važiuojama per Višinskio, kur nepriklauso pagal BP :D "KEdas" wrote in message news:o9ut3e$gd3$1@trimpas.omnitel.net... Į kurią čia vietą neįmanoma įsukti? Gal neįmanoma tik trumpiausiu keliu įsukti, o ne apskritai neįmanoma? Tomas rašė: > Nereikia pamiršti, kad Kauno meru 8 metus buvo pusglušis dviratininkas, > atatinkamas ir eismo organizavimas. > Yra C1 gatvė, į kurią neįmanoma įsukti. Tai apie ką kalbam? > > "KEdas" wrote in message news:o9uqmp$e93$1@trimpas.omnitel.net... > > Jei bendrasis planas „gali rodyti ką nori, bet realybėje“ D kategorijos > gatvė dubliuoja C1 gatvę, tai bet kokios mūsų šnekos irgi neturi jokios > prasmės. Jei žmonės leidžia laiką ir pinigus planams, bet jų nesilaiko, > tai čia jau klinika, o ne eismo organizavimas ir miesto planavimas. > > Tomas rašė: >> Bendrasis planas gali rodyt ką nori, bet realybėje Višinskio g. dubliuoja >> Savanorių pr. nes iš Petrausko g. kairysis posūkis į Savanorius centro >> link draudžiamas. Dėl to visi kuriems reikia į tą pusę važiuoja per >> Višinskio. >> Aišku teoriškai atvažiuojantys Radvilėnų plentu gal turėtų sukti kairėn į >> Petrausko ir tada dešinėn į Aukštaičių, arba leistis centran per Parodos. >> Bet natūroj nereguliuojama Radvilėnų/Petrausko/Aušros sankryža piko metu >> yra PYZDA (nors pyzda šiaip yra geras dalykas, o ta sankryža tai nu ir >> nx) ir posūkis iš Radvilėnų dešinėn į Petrausko, o paskui kairėn į >> Višinskio yra elementariai saugesnis. >> IMHO Petrausko/Savanorių sankryža turėtų būti rekonstruota ir leisti >> kairieji posūkiai. >