bet tai vaistu trukumas toks , kad lomkės vis nesibaigia? On 2017.03.10 23:56, KEdas wrote: > Na, tai Višinskio turi būti nepravažiuojama, o kairį posūkį gali > padaryti apsisukdamas Savanoriuose. Arba į centrą važiuok Parodos kalnu. > > 2017.03.10 21:19, Tomas rašė: >> Nu tai sakau, iš Petrausko kairėn į Savanorius link centro nepasuksi. >> Todėl ir važiuojama per Višinskio, kur nepriklauso pagal BP :D >> >> "KEdas" wrote in message news:o9ut3e$gd3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Į kurią čia vietą neįmanoma įsukti? Gal neįmanoma tik trumpiausiu keliu >> įsukti, o ne apskritai neįmanoma? >> >> >> Tomas rašė: >>> Nereikia pamiršti, kad Kauno meru 8 metus buvo pusglušis >>> dviratininkas, atatinkamas ir eismo organizavimas. >>> Yra C1 gatvė, į kurią neįmanoma įsukti. Tai apie ką kalbam? >>> >>> "KEdas" wrote in message news:o9uqmp$e93$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Jei bendrasis planas „gali rodyti ką nori, bet realybėje“ D kategorijos >>> gatvė dubliuoja C1 gatvę, tai bet kokios mūsų šnekos irgi neturi jokios >>> prasmės. Jei žmonės leidžia laiką ir pinigus planams, bet jų nesilaiko, >>> tai čia jau klinika, o ne eismo organizavimas ir miesto planavimas. >>> >>> Tomas rašė: >>>> Bendrasis planas gali rodyt ką nori, bet realybėje Višinskio g. >>>> dubliuoja Savanorių pr. nes iš Petrausko g. kairysis posūkis į >>>> Savanorius centro link draudžiamas. Dėl to visi kuriems reikia į tą >>>> pusę važiuoja per Višinskio. >>>> Aišku teoriškai atvažiuojantys Radvilėnų plentu gal turėtų sukti >>>> kairėn į Petrausko ir tada dešinėn į Aukštaičių, arba leistis >>>> centran per Parodos. Bet natūroj nereguliuojama >>>> Radvilėnų/Petrausko/Aušros sankryža piko metu yra PYZDA (nors pyzda >>>> šiaip yra geras dalykas, o ta sankryža tai nu ir nx) ir posūkis iš >>>> Radvilėnų dešinėn į Petrausko, o paskui kairėn į Višinskio yra >>>> elementariai saugesnis. >>>> IMHO Petrausko/Savanorių sankryža turėtų būti rekonstruota ir leisti >>>> kairieji posūkiai. >>> >> >