Na, tai Višinskio turi būti nepravažiuojama, o kairį posūkį gali padaryti apsisukdamas Savanoriuose. Arba į centrą važiuok Parodos kalnu. 2017.03.10 21:19, Tomas rašė: > Nu tai sakau, iš Petrausko kairėn į Savanorius link centro nepasuksi. > Todėl ir važiuojama per Višinskio, kur nepriklauso pagal BP :D > > "KEdas" wrote in message news:o9ut3e$gd3$1@trimpas.omnitel.net... > > Į kurią čia vietą neįmanoma įsukti? Gal neįmanoma tik trumpiausiu keliu > įsukti, o ne apskritai neįmanoma? > > > Tomas rašė: >> Nereikia pamiršti, kad Kauno meru 8 metus buvo pusglušis >> dviratininkas, atatinkamas ir eismo organizavimas. >> Yra C1 gatvė, į kurią neįmanoma įsukti. Tai apie ką kalbam? >> >> "KEdas" wrote in message news:o9uqmp$e93$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jei bendrasis planas „gali rodyti ką nori, bet realybėje“ D kategorijos >> gatvė dubliuoja C1 gatvę, tai bet kokios mūsų šnekos irgi neturi jokios >> prasmės. Jei žmonės leidžia laiką ir pinigus planams, bet jų nesilaiko, >> tai čia jau klinika, o ne eismo organizavimas ir miesto planavimas. >> >> Tomas rašė: >>> Bendrasis planas gali rodyt ką nori, bet realybėje Višinskio g. >>> dubliuoja Savanorių pr. nes iš Petrausko g. kairysis posūkis į >>> Savanorius centro link draudžiamas. Dėl to visi kuriems reikia į tą >>> pusę važiuoja per Višinskio. >>> Aišku teoriškai atvažiuojantys Radvilėnų plentu gal turėtų sukti >>> kairėn į Petrausko ir tada dešinėn į Aukštaičių, arba leistis >>> centran per Parodos. Bet natūroj nereguliuojama >>> Radvilėnų/Petrausko/Aušros sankryža piko metu yra PYZDA (nors pyzda >>> šiaip yra geras dalykas, o ta sankryža tai nu ir nx) ir posūkis iš >>> Radvilėnų dešinėn į Petrausko, o paskui kairėn į Višinskio yra >>> elementariai saugesnis. >>> IMHO Petrausko/Savanorių sankryža turėtų būti rekonstruota ir leisti >>> kairieji posūkiai. >> >