On 2017.08.30 00:24, KEdas wrote: > Ir kiek ten ta gero tako atkarpa tęsiasi? per visa kalantos gatve. tik nepradek apie pora cm bortelius. jei tokie maiso, nusipirk tinkama dvirati ir nemaisys. apskritai, kai toks klausimas uzduodamas, kaip ir aiskus poziuris klausejo - px kiek takas tesiasi, px geras jis ar blogas, px ka KET sako. svarbu pateisint kazkoki atsilupeli, nes jau milijona kartu ta darei ir nera kelio atgal be tam tikru neisvengiamu prisipazinimu :) > Niekada nekyla noras į dūdą duoti troleibusų vairuotojams, kai jie > gatvės viduryje šleikas pameta? Juk galėjo lėčiau posūkį išiminėti, tai > nebūtų sustojęs sankryžos viduryje! trulai atskira tema. jie tikrai uzpisa, bet as suprantu, kad tai ne vairuotojai kalti, o infrastruktura (ne)priziurintys asmenys, kurie leidzia mieste kabeti seniems susidevejusiems laidas, del ko trulai negali normaliai vaziuoti. yra keletas pvz Europoj, kur taip pat naudojami trulikai ir vaziuoja jie ten be jokiu nenormaliu letinimu ir sleiku pametinejimu. > > 2017.08.29 21:04, CodeC rašė: >> nu kartais tikrai taip. pvz neseniai eilini karta griztant namo ir >> pradedant leistis kalantos gatve nuo sesto forto ziedo - mina gatve >> kazkoks priedurnis. trulas is paskos velkas. visi paskui trula velkas. >> antroj juostoj visi skubantys lenda. juostos siauros, todel trulas >> negali net milimetrovkem apvaziuot. salia gatves - NAUJAS lygutelis >> takas. as ten 55kmh i pakalne skraidau su storom MTB offroad padangom. >> plentiniu isvis gali i orbita pakilt. bet jam netinka. pypino ten jam >> visi is eiles. dabar pasakyk kad toks nedurnas? jam nepypint reik, o >> islipt ir duot i duda. ir atimt dvirati. >