Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Nitro
Data: 2017-09-06 16:21:02
Na bet taip ir yra, pvz. reikalavimas per pereja dvirati varytis, aplenkti zmogu vaziuojant pesciojo greiciu ir t.t. Su tokiom taisyklem niekada lietuvoje dviratis netaps iprasta transporto priemone. 


"news.omnitel.net" <news@omnitel.lt> wrote:
> Va taip butent dviratininkai ir daro- "kritiskai" vertina KET, jei jos 
> neparankios tai vadinasi blogai parasytos ir nereikia ju laikytis, Jei 
> vairuotojai ju nesilaiko- debilai, atimti teises.
> "Nitro"  wrote in message news:oolfkt$rj6$1@trimpas.omnitel.net...
> Tiesiog uztenka proto kritiskai vertint taisykles, skirtingai nei kai 
> kuriems :)
> CodeC <c@c.c> wrote:
> > o vaziuoti dviraciu ten, kur draudzia KET - saugu ir protinga?
> > kitu variantu, nei sitie du, niekaip nesigauna sugalvot?
> > On 2017.09.04 16:43, Nitro wrote:
> > > Taip, vaziuoti plentiniu dviraciu 40-60 km/h dviraciu taku yra nei 
> > > saugu, nei protinga.
> > >
> > >
> > > CodeC <c@c.c> wrote:
> > >> taisykles vaziuot dviraciu taku kai toks yra ir netrugdyt kito eismo 
> > >> yra
> > >> debiliskos? ziuriu placiai kazkokia nauja narkata pasklidus.
> > >> On 2017.09.04 12:46, Nitro wrote:
> > >>> Kai taisykles yra debiliskos - naturalu, kad ju niekas nesilaiko vien 
> > >>> del to, kad tai yra taisykles.
> > >>>
> > >>>
> > >>> CodeC <c@c.c> wrote:
> > >>>> nu va tokiems lochams gali pypt kiek nori, gali susistabdyt ir 
> > >>>> aiskint
> > >>>> kiek nori ir ka nori - jiems px. susivokti aplinkoj padeda tik 
> > >>>> kaliaska
> > >>>> ar 'panasiai'.
> > >>>> On 2017.09.04 10:32, Icetom wrote:
> > >>>>> Pasiskaityk KET siunt?jau
> > >>>>>
> > >>>>> CodeC <c@c.c> wrote:
> > >>>>>> On 2017.09.04 09:04, Icetom wrote:
> > >>>>>>> Prad?iai praminkite dvirtakiais su plentiniu tada gal?sime gr??ti 
> > >>>>>>> prie
> > >>>>>>> diskusijos apie "problem?" minti dvirtakiu.
> > >>>>>>
> > >>>>>> pradziai nueik nx su savo plentiniu ir poto pisk prota. nesugebi 
> > >>>>>> vaziuot
> > >>>>>> pagal taisykles - nevaziuok.
> > >>>
> > >>>
> > >
> > >