Nepradėsiu apie bortelius. Tik priminsiu, kad kai kas ir ne vien po miestą važiuoja. Pvz. užsienio turistai. Lietuvoje naivu tikėtis, kad jie trauksis iš kelio į nežinia kiek (300 metrų?) besitęsiantį ir ties kiekvienu išvažiavimu pirmumą prarandantį takelį. 2017.08.30 08:48, CodeC rašė: > On 2017.08.30 00:24, KEdas wrote: >> Ir kiek ten ta gero tako atkarpa tęsiasi? > > per visa kalantos gatve. tik nepradek apie pora cm bortelius. jei > tokie maiso, nusipirk tinkama dvirati ir nemaisys. apskritai, kai toks > klausimas uzduodamas, kaip ir aiskus poziuris klausejo - px kiek takas > tesiasi, px geras jis ar blogas, px ka KET sako. svarbu pateisint > kazkoki atsilupeli, nes jau milijona kartu ta darei ir nera kelio > atgal be tam tikru neisvengiamu prisipazinimu :) > >> Niekada nekyla noras į dūdą duoti troleibusų vairuotojams, kai jie >> gatvės viduryje šleikas pameta? Juk galėjo lėčiau posūkį išiminėti, >> tai nebūtų sustojęs sankryžos viduryje! > > trulai atskira tema. jie tikrai uzpisa, bet as suprantu, kad tai ne > vairuotojai kalti, o infrastruktura (ne)priziurintys asmenys, kurie > leidzia mieste kabeti seniems susidevejusiems laidas, del ko trulai > negali normaliai vaziuoti. yra keletas pvz Europoj, kur taip pat > naudojami trulikai ir vaziuoja jie ten be jokiu nenormaliu letinimu ir > sleiku pametinejimu. > >> >> 2017.08.29 21:04, CodeC rašė: >>> nu kartais tikrai taip. pvz neseniai eilini karta griztant namo ir >>> pradedant leistis kalantos gatve nuo sesto forto ziedo - mina gatve >>> kazkoks priedurnis. trulas is paskos velkas. visi paskui trula velkas. >>> antroj juostoj visi skubantys lenda. juostos siauros, todel trulas >>> negali net milimetrovkem apvaziuot. salia gatves - NAUJAS lygutelis >>> takas. as ten 55kmh i pakalne skraidau su storom MTB offroad padangom. >>> plentiniu isvis gali i orbita pakilt. bet jam netinka. pypino ten >>> jam visi is eiles. dabar pasakyk kad toks nedurnas? jam nepypint >>> reik, o islipt ir duot i duda. ir atimt dvirati. >> >