Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-02-26 00:02:01
On 2/25/18 22:15, YZF wrote:
> Bet tai primesk, gali padaryti EURO4 be DPF, tai nakui ta DPF visi kiti 
> (iskaitant ta pati mersa) tuomet deda? Taigi galima be jo apsieiti. 
> Sutaupytu babkiu, problemu, nepatenkintu useriu butu zymiai maziau ir 
> gyvenimas visiems butu paprastesnis.
> 
> Tai ka, 99.9% visu kitu - apsilochino? Jauti logikos trukuma?

Kame tas logikos trukumas? Jo, kiti apsilochina, kiba pirmas kartas.

Inzinyringe yra 2 paplite  problemos sprendimo budai: taisyt priezastis 
arba taisyt pasekmes. Abu budai populiarus, antras daznai populiaresnis 
nes paprastesnis. Nors pirmas visaip kaip geresnis.

Aktualus pavyzdys: visi siuolaikiniai zyzelei turi NOx filtrus, o nauji 
benzinai su Euro6c/6d suodziu filtrus. Nes kitaip netelpa i normatyvus.

Isskyrus Mazda. Anie uzuot taise pasekmes biski pagalvojo apie 
priezastis ir ju skyactive zyzelei generuoja 80% maziau NOx nei pas 
konkurentus ir pasiekia Euro6 normas be jokiu myzhalu ir filtru.

Tas pac ir su benDzais, jie isipaiso i Euro6c/6d normas be suodziu filtru.

Tai ka, myzda rulina o visi kiti apsilochino? Panasu i tai. Arba tiesiog 
myzda investuoja i vidaus degimo varikliu enginyringa, o visi kiti 
panasu kad nebe, didziausios investicijos i gamybos kastu mazinima. Pvz 
neuzilgo iseis ju skyactive X - pas konkurentus apie tokius dalykus 
isvis nieko nesigirdi.

> Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur 
> nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams patyles 
> ir tuom baigsis.

kas koNkreciai kur tau nesueina?

> Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra?

Galima arba sulaikyti arba negeneruot.