On 2/25/18 22:15, YZF wrote: > Bet tai primesk, gali padaryti EURO4 be DPF, tai nakui ta DPF visi kiti > (iskaitant ta pati mersa) tuomet deda? Taigi galima be jo apsieiti. > Sutaupytu babkiu, problemu, nepatenkintu useriu butu zymiai maziau ir > gyvenimas visiems butu paprastesnis. > > Tai ka, 99.9% visu kitu - apsilochino? Jauti logikos trukuma? Kame tas logikos trukumas? Jo, kiti apsilochina, kiba pirmas kartas. Inzinyringe yra 2 paplite problemos sprendimo budai: taisyt priezastis arba taisyt pasekmes. Abu budai populiarus, antras daznai populiaresnis nes paprastesnis. Nors pirmas visaip kaip geresnis. Aktualus pavyzdys: visi siuolaikiniai zyzelei turi NOx filtrus, o nauji benzinai su Euro6c/6d suodziu filtrus. Nes kitaip netelpa i normatyvus. Isskyrus Mazda. Anie uzuot taise pasekmes biski pagalvojo apie priezastis ir ju skyactive zyzelei generuoja 80% maziau NOx nei pas konkurentus ir pasiekia Euro6 normas be jokiu myzhalu ir filtru. Tas pac ir su benDzais, jie isipaiso i Euro6c/6d normas be suodziu filtru. Tai ka, myzda rulina o visi kiti apsilochino? Panasu i tai. Arba tiesiog myzda investuoja i vidaus degimo varikliu enginyringa, o visi kiti panasu kad nebe, didziausios investicijos i gamybos kastu mazinima. Pvz neuzilgo iseis ju skyactive X - pas konkurentus apie tokius dalykus isvis nieko nesigirdi. > Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur > nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams patyles > ir tuom baigsis. kas koNkreciai kur tau nesueina? > Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra? Galima arba sulaikyti arba negeneruot.