arba ne kitas klausimas kaip ten resursai bus. 2018.02.26 20:15, newsreader rašė: > daug tu cia prirasei ir graziai, bet kazkaip man rodos, mazda tiesiog > (kaip ir daugelis japonu firmu) megsta toki biski pseudo-mokslini > marketinga. Pripaiso daug spalvotu schemu, lenteliu, 3D vizualizaciju. > Sugalvoja imantrius pavadinimus. Pirkejas ziuri ir galvoja "va cia tai > rimta, va cia tai tikrai next level". o realybeje daznai buna snipstas. > Nenustebsiu jeigu po viso to garsaus pareiskimo bus 10% ekonomija ir > privalomas DPF filtras. > > > On 26/02/2018 00:02, Invertuota panda wrote: >> >> Kame tas logikos trukumas? Jo, kiti apsilochina, kiba pirmas kartas. >> >> Inzinyringe yra 2 paplite problemos sprendimo budai: taisyt >> priezastis arba taisyt pasekmes. Abu budai populiarus, antras daznai >> populiaresnis nes paprastesnis. Nors pirmas visaip kaip geresnis. >> >> Aktualus pavyzdys: visi siuolaikiniai zyzelei turi NOx filtrus, o >> nauji benzinai su Euro6c/6d suodziu filtrus. Nes kitaip netelpa i >> normatyvus. >> >> Isskyrus Mazda. Anie uzuot taise pasekmes biski pagalvojo apie >> priezastis ir ju skyactive zyzelei generuoja 80% maziau NOx nei pas >> konkurentus ir pasiekia Euro6 normas be jokiu myzhalu ir filtru. >> >> Tas pac ir su benDzais, jie isipaiso i Euro6c/6d normas be suodziu >> filtru. >> >> Tai ka, myzda rulina o visi kiti apsilochino? Panasu i tai. Arba >> tiesiog myzda investuoja i vidaus degimo varikliu enginyringa, o visi >> kiti panasu kad nebe, didziausios investicijos i gamybos kastu >> mazinima. Pvz neuzilgo iseis ju skyactive X - pas konkurentus apie >> tokius dalykus isvis nieko nesigirdi. >> >>> Panasu kad galai nesueina su sita istorija, ir kazkas kazko kazkur >>> nepasake ar nepastebejo - nu kaip visada. Poto islindus faktams >>> patyles ir tuom baigsis. >> >> kas koNkreciai kur tau nesueina? >> >>> Nes nu kazkas tai suodzius turi sulaikyti, ane? Nu juk smegenu yra? >> >> Galima arba sulaikyti arba negeneruot. >