dėl resurso tai labiau turiu omeny visą tą advanced periferiją :) bet kaip bebūtų, panašu, Mazda šiai dienai darosi patraukliu kibiru. 2018.02.27 00:16, Invertuota panda rašė: > On 2/26/18 19:28, Dainiushas wrote: >> arba ne > > zinoma kad ne. Tai ir siandien jau tos myzdos be myzalu sertifikatus > turi, t.y. itarinet triochlinimu nera jokio pagrindo. > Ir ne tai kad anie miegojo ir dabar staiga pratruko pazadais. > > Pvz kad ir tox zaislas: > https://www.youtube.com/watch?v=U-5iOwAXvUo > > paprasta iki genialumo. Kiti kazkaip nesugalvoja, geriau buria su > tukstanciais baru ipurskime ir super duper overenginyrintais purkstukais. > >> kitas klausimas kaip ten resursai bus. > > O ka resursai? Tai kad tie dabartiniai skyactive G ar busimieji > skyactive X nieko tokio antiresursinio neturi. Netgi atvirksciai. Jei > visos tos modernios 1.0l 125ag barzdaskutes zvimbia ir neknisa smegenu, > tai dvilitrinis varinkelis su nepernelyg daug AG resurso problemu tikrai > neturetu turet. Kazkokiu super kosTminiu mechaniniu sprendimu ten irgi ner.